بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد

رسانه کلیک - شرکت پرآوازه مایکروسافت به تازگی فهرست اسامی بازی های رایگان ماه مه 2018 ایکس باکس لایو گلد را منتشر کرد که شامل بازی هایی از قبیل Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain و Super Mega Baseball می شود.

بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد

در حالی که هنوز ماه آوریل به اتمام نرسیده است، شرکت مایکروسافت به رسم همیشه اسامی بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد را به اشتراک گذاشت که خوشبختانه ردموندی ها این بار هم مثل ماه گذشته بازی های نسبتا خوب و مناسبی را برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold در نظر گرفته اند و اولین بازی رایگان آن نیز در روز 11 اردیبهشت در دسترس قرار می گیرد.

اول از همه، مثل همیشه مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد میزبان چهار عنوان ویدیویی مختلفی هستند که دو بازی آن برای کاربران و دارندگان کنسول نسل هفتم شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 در نظر گرفته شده و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز به لطف قابلیت پشتیبانی از نسل قبلی یا همان Backwards Compatibility قادر به دریافت و تجربه هر چهار عنوان خواهند بود.

مهم ترین بازی رایگان ماه می سرویس طلایی ایکس باکس لایو را می توان عنوان Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain دانست که از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت الی 25 خرداد برای کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان رایگان خواهد بود. به علاوه، این بازیکنان در کنار تجربه بازی مذکور، می توانند بازی ورزشی Super Mega Baseball، ساخته استودیوی متال هد سافت ور ، را نیز امتحان و خود را برای چندین ساعت سرگرم کنند. این دو بازی هم اکنون با قیمت جداگانه 19.99 دلار در فروشگاه ایکس باکس لایو به فروش می رسند.

در طرف دیگر، دارندگان کنسول ایکس باکس 360 در ماه آینده باید منتظر دریافت رایگان دو بازی Streets of Rage و Vanquish باشند که این دو عنوان ویدیویی به ترتیب از روز یازدهم و بیست و ششم اردیبهشت ماه به مدت 14 روز به صورت رایگان در دسترس گیمرها خواهد بود. البته همان طور که عرض کردیم، دو بازی نام برده به کمک قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) بر روی کنسول های ایکس باکس وان نیز قابل اجرا است.

ذکر این نکته مهم است؛ برای دریافت رایگان عناوین ویدیویی زیر و افزودن آن ها به حساب کاربریتان نیازی به دریافت کامل دیتا و محتوای بازی ها نیست، بلکه پس از تایید نهایی خرید رایگان، عناوین ویدیویی به حساب کاربری شما اضافه شده و تا زمانی که عضو سرویس ویژه ایکس باکس لایو گلد باشید، با مراجعه به صفحه اختصاصی این عناوین در فروشگاه ایکس باکس لایو می توانید دیتا و محتویات بازی ها را دریافت کنید و از تجربه رایگان آن ها لذت ببرید.

در ادامه می توانید فهرست اسامی بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • Super Mega Baseball

از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه سال 97 الی پنج شنبه 10 خرداد - ۱ می سال میلادی 2018 الی 31 می

  • Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه سال 97 الی جمعه 25 خرداد - 16 می سال میلادی 2018 الی 15 ژوئن

بازی های رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Streets of Rage

از روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه سال 97 الی سه شنبه 25 اردیبهشت - 1 می سال میلادی 2018 الی 15 می

  • Vanquish

از روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه سال 97 الی پنج شنبه 10 خرداد - 16 می سال میلادی 2018 الی 31 می

جهت دسترسی و دریافت بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

توجه داشته باشید که تمامی عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد یا همان اشتراک طلایی ایکس باکس در نظر گرفته شده است. بنابراین، چنانچه شما عضو این سرویس پولی شبکه Xbox Live نباشید، امکان دریافت رایگان بازی های ذکر شده وجود ندارد.

عضویت در سرویس Xbox Live Gold شبکه ایکس باکس لایو به صورت پولی و موقتی است که به ازای پرداخت مبالغ مختلف می توانید در بازه های زمانی گوناگون در این سرویس عضو شده و از مزایای آن نظیر امکان تجربه بخش چند نفره بازی های ویدیویی، دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، امکان استفاده از تخفیف های ویژه و غیره بهره مند شوید.

شایان ذکر است؛ با توجه به اینکه هنوز چند روزی با پایان ماه آوریل سال جاری میلادی فاصله داریم، هرگز آخرین فرصت دریافت بازی های رایگان ماه آوریل سال میلادی 2018 سرویس ایکس باکس لایو گلد را از دست ندهید.

چنانچه در این مدت موفق به دریافت بازی های رایگان این ماه نشدید، باید در نظر داشته باشید که تنها تا روز دوشنبه 10 اردیبهشت امسال (30 آوریل) نسخه ایکس باکس وان عنوان ویدیویی The Witness به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. به علاوه، بازی پرطرفدار Assassin's Creed Syndicate نیز طبق گفته مایکروسافت تا روز سه شنبه 25 اردیبهشت ماه برای کاربران سرویس ایکس باکس لایو گلد رایگان خواهد بود. لذا هم اکنون نسبت به دریافت این عناوین مهیج اقدام کنید.

فراموش نکنید که در پایان این خبر، نظرات و دیدگاه های شخصی خود در رابطه با بازی های رایگان ماه می 2018 ایکس باکس لایو گلد را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر