بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

رسانه کلیک - در حال حاضر در واپسین روزهای سال میلادی 2017 به سر می بریم و بدین خاطر شرکت مایکروسافت اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد مشخص شد

بنا به سنت های همیشگی، اخیرا شرکت مایکروسافت اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد که بار دیگر شاهد ارائه چهار بازی ویدیویی مختلف برای دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 هستیم.

با وجود اینکه در مجموع ارزش بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد 69 دلار اعلام شده، اما آنطور که به نظر می رسد، ماه ژانویه سال میلادی 2018 چندان ماه خوبی برای مشترکین سرویس Xbox Live Gold و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیست چرا که شرکت آمریکایی مایکروسافت بازی های نه چندان مطرح و شناخته شده را به کاربران ویژه خود هدیه می دهد!

بر اساس اعلام مایکروسافت، بازی های رایگان کنسول ایکس باکس وان در این ماه شامل The Incredible Adventures of Van Helsing و Zombi می شود که از تاریخ 11 دی در دسترس کاربران قرار می گیرد. این دو عنوان ویدیویی با دریافت میانگین نمرات 72 از 100، هر دو در رده بازی های متوسط کنسول ایکس باکس وان قرار دارند.

حال چنانچه هنوز هم از کنسول نسل هفتم شرکت مایکروسافت یعنی ایکس باکس 360 استفاده می کنید، ردموندی ها دو بازی نسبتا مشهوری به نام های Tomb Raider: Underworld و Army of Two را برای شما در نظر گرفته اند. بدین ترتیب، شما از اولین روز ماه ژانویه سال آینده میلادی الی پانزدهم این ماه فرصت دریافت رایگان بازی Tomb Raider: Underworld و از روز شانزدهم ژانویه تا انتهای این ماه فرصت دریافت رایگان بازی Army of Two را دارید.

ذکر این نکته مهم است که این دو بازی ویدیویی نسل هفتم به لطف قابلیت «پشتیبانی از نسل قبل» (Backward Compatibility) برای کنسول ایکس باکس وان بهینه شده و بر روی این دستگاه نیز اجرا می شود. بنابراین، طبق روال همیشه، دارندگان کنسول Xbox One در ماه ژانویه سال آینده میلادی میزبان چهار بازی رایگان خواهند بود.

توجه داشته باشید که هنوز چند روزی تا پایان ماه دسامبر امسال زمان باقی مانده و در صورتی که تا به امروز موفق به دریافت بازی های ماه دسامبر سرویس ایکس باکس لایو گلد نشده اید، وقت را از دست ندهید و هم اکنون نسبت به دریافت بازی های Warhammer: End Times - Vermintide، Back to the Future: The Game و Marlow Briggs and the Mask of Death اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

در ادامه می توانید اسامی بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد را مشاهده کنید.

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس وان

  • The Incredible Adventures of Van Helsing -- (از تاریخ 11 دی الی 11 بهمن ماه 96 - ۱ ژانویه سال میلادی 2018 الی ۳۱ ژانویه)
  • Zombi -- (از تاریخ 26 دی الی 26 بهمن ماه 96 - 16 ژانویه سال میلادی 2018 الی 15 فوریه)

عناوین رایگان کنسول ایکس باکس ۳۶۰

  • Tomb Raider: Underworld -- (از تاریخ 11 الی 25 دی ماه 96 - ۱ ژانویه سال میلادی 2018 الی 15 ژانویه)
  • Army of Two -- (از تاریخ 26 دی الی 11 بهمن ماه 96 - 16 ژانویه سال میلادی 2018 الی 31 ژانویه)

شایان ذکر است؛ تمامی عناوین ویدیویی فوق مختص کاربران و مشترکین سرویس ایکس باکس لایو گلد است. به بیانی دیگر، چنانچه شما در سرویس طلایی یا همان گلد شبکه پرمخاطب ایکس باکس لایو عضو نباشید و جز کاربران عادی این شبکه به شمار روید، هرگز قادر به دریافت رایگان بازی های مذکور نیستید و جهت دسترسی به عناوین، می بایست آن ها را خریداری کنید. ناگفته نماند، عضویت در سرویس Xbox Live Gold پولی است و علاقه مندان و کاربران کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 می توانند با تهیه و خرید کارت های اشتراک دو روزه، چهارده روزه، یک ماهه، سه ماهه و یک ساله جز مشترکین این سرویس شوند. توجه داشته باشید که با عضویت در این سرویس، ضمن بهره مندی از تخفیف های ویژه و دریافت رایگان تعدادی بازی به صورت ماهانه، امکان تجربه بخش چند نفره آنلاین بازی ها نیز برای شما فراهم می شود.

بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد

جهت دسترسی به بازی های رایگان ماه دسامبر 2018 ایکس باکس لایو گلد، در تاریخ های مذکور به فروشگاه رسمی ایکس باکس لایو مراجعه کنید.

گفتنی است؛ از آنجا که کمتر از یک هفته به پایان سال میلادی 2017 باقی مانده، شرکت نامدار مایکروسافت به رسم همیشه تخفیف های ویژه و گسترده ای را به مناسبت تعطیلات کریسمس برای کاربران و دارندگان کنسول های ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 در نظر گرفته است. از مهمترین و بهترین پیشنهادهای فروشگاه ایکس باکس لایو می توان به تخفیف بازی ها Call of Duty: WWII، فیفا 18، Cuphead، دستینی 2، STAR WARS™ Battlefront™ II، اساسین کرید اوریجین، Madden NFL 18، Wolfenstein® II: The New Colossus™، Middle-earth™: Shadow of War™ و NBA 2K18 اشاره کرد. برای اطلاع از کلیه پیشنهادها و مشاهده لیست کامل تخفیف های رویداد کریسمس، اینـــــــــــــجا کلیک کنید.

در پایان این خبر، نظرات و دیدگاه های شخصی خود را درباره بازی های رایگان ماه ژانویه 2018 ایکس باکس لایو گلد با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر