قیمت ایکس باکس وان به ۲۹۹ دلار سقوط کرد!

کمپانی مایکروسافت همیشه با ارائه تخفیف های ویژه توانسته بسیاری از کاربران و گیمرها را راضی نگه دارد. همان طور که اطلاع دارید، از روز ۲۰ مارس سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۵) فصل بهار آغاز شده و گویا مایکروسافت برنامه ویژه ای برای فصل بهار در نظر گرفته است. با شروع یک بهار تازه، جشنواره بهاری کمپانی مایکروسافت طبق روال همیشه آغاز شد و امسال نیز شاهد تخفیف های خارق العاده و بی نظیر هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

قیمت ایکس باکس وان به ۲۹۹ دلار سقوط کرد!

همان طور که اطلاع دارید، از روز ۲۰ مارس سال میلادی ۲۰۱۶ (مصادف با ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۵) فصل بهار آغاز شده و گویا مایکروسافت برنامه ویژه ای برای فصل بهار در نظر گرفته است. با شروع یک بهار تازه، جشنواره بهاری کمپانی مایکروسافت طبق روال همیشه آغاز شد و امسال نیز شاهد تخفیف های خارق العاده و بی نظیر هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اخیرا طبق خبرگزاری های منابع معتبر خارجی، کمپانی مایکروسافت از روز ۲۰ مارس سال میلادی جاری جشنواره ویژه خود را آغاز کرد. کمپانی مایکروسافت در گذشته خبر این جشنواره ویژه را در چندین مراسم و کنفرانس خود به اطلاع رسانده بود.

طبق گفته های این شرکت در گذشته، تمامی مدل های کنسول نسل هشتم مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان، با تخفیف ۵۰ دلاری قابل خرید می باشند. نسخه استاندارد و معمولی کنسول ایکس باکس وان نیز در این جشنواره به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می رسد. متاسفانه برند مایکروسافت هنوز اطلاعیه ای در رابطه با زمان پایان این جشنواره منتشر نکرده و نمی دانیم که تخفیف های بهاری تا چه تاریخ قابل استفاده خواهند بود. بنابراین در صورت تمایل به خرید کنسول ایکس باکس وان، بهتر است هر چه سریع تر از فرصت پیش آمده استفاده کنید و کنسول نسل هشتم مایکروسافت را با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنید.

البته اگر شما یکی از دارندگان کنسول ایکس باکس وان هستید، نگران نباشید! کمپانی مایکروسافت در این جشنواره تنها کنسول های نسل هشتم خود را با تخفیف به فروش نمی رساند و بسیاری از عناوین ویدیویی، برنامه ها، فیلم ها و... را با تخفیف وسوسه انگیز در اختیار شما قرار می دهد. برای مثال، شما می توانید عنوان Gears of War Ultimate Edition را از فروشگاه گیم اسپات و یا بست بای (Best Buy) با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید. توجه داشته باشید که این تخفیف تا روز ۱۱ آپریل ادامه دارد. همچنین در صورت خرید این عنوان از فروشگاه های مذکور، می توانید زودتر از گیمرها و کاربران دیگر نسخه بتای عنوان Gears of War 4 را بازی کنید.

همچنین کمپانی مایکروسافت در روز ۲۲ مارس سال میلادی جاری مصادف با ۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۵، لیست تخفیف های جدید و ویژه خود را منتشر می کند که این تخفیف ها نسبت به تخفیف های پیشین گسترده می باشند که شامل سرویس هایی همچون فیلم ها، بازی های ویدیویی، محتواهای تلویزیونی، نرم افزار و تم ها و... می شود. تمامی این تخفیف ها از طریق فروشگاه ایکس باکس قابل استفاده خواهند بود.

کمپانی مایکروسافت قصد سورپرایز گیمرها و دارندگان کنسول ایکس باکس وان را دارد و به همین خاطر از انتشار هرگونه خبر در خصوص عناوین تخفیف خورده خودداری کرده است. اما از آنجا که جشنواره بهاری این شرکت، جشنواره بسیار بزرگی ترقی می شود، بدون تردید شامل تخفیف های ۶۰ درصدی عناوین Fallout 4, Halo 5: Guardians, Call of Duty: Black Ops III, Far Cry Primal, و Rainbow Six Siege خواهیم بود.

طبق پیش بینی های انجام شده، احتمال می رود که در این جشنواره، عناوین مشهور و قدیمی که به کمک قابلیت Backwards Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان عرضه می شوند، نیز شامل تخفیف های ویژه شوند. همان طور که اشاره کردیم، هنوز مایکروسافت در این باره صحبتی نکرده است.

در مجموع، در جشنواره بزرگ بهاری کمپانی مایکروسافت بیش از ۱۵۰ بازی ویدیویی با تخفیف های ویژه و وسوسه انگیز برای فروش در فروشگاه ایکس باکس قرار می گیرند. بدون شک در روز های آینده، اطلاعات و جزئیات بیشتری از این جشنواره منتشر می شود که رسانه کلیک مانند همیشه، تمامی خبرها را برای شما تهیه خواهد کرد. همراه رسانه کلیک باشید.

در انتهای این گزارش، دیدگاه شما در خصوص جشنواره بهاری و تخفیف های ویژه کمپانی مایکروسافت چیست؟ فروش محصولات این شرکت را در این جشنواره چگونه پیش بینی می کنید؟ شما در این جشنواره شرکت می کنید و از تخفیف های آن استفاده خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر