ایکس باکس اسکورپیو گران‌تر از PS4 Pro خواهد بود

بنا به پیش بینی وب سایت معتبر دیجیتال فاندری، قیمت نهایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو بیشتر از کنسول پلی استیشن ۴ پرو خواهد بود. اعضای این وب سایت معتقد هستند که به دلیل استفاده از سخت افزارهای گران قیمت در ایکس باکس اسکورپیو، قیمت آن نهایی نیز، چیزی در حدود ۴۹۹ دلار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

ایکس باکس اسکورپیو گران‌تر از PS4 Pro خواهد بود

اعضای این وب سایت معتقد هستند که به دلیل استفاده از سخت افزارهای گران قیمت در ایکس باکس اسکورپیو، قیمت آن نهایی نیز، چیزی در حدود ۴۹۹ دلار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اگر خبرهای دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که روز گذشته کمپانی مایکروسافت با همکاری بخش دیجیتال فاندری وب سایت یورو گیمر، به صورت رسمی از کنسول جدید ایکس باکس اسکورپیو رونمایی کردند. در این مراسم، متاسفانه جزئیات و اطلاعاتی در خصوص نام نهایی، قیمت، شکل ظاهری، ابعاد، کنترلر و... دستگاه منتشر نشد و تنها شاهد انتشار مشخصات فنی دستگاه از سوی سازندگان بودیم. برای مشاهده سخت افزار به کار رفته در کنسول جدید خانواده ایکس باکس، بر روی این نوشته کلیک کنید.

از آنجا که کمپانی مایکروسافت، امکان دسترسی به کنسول ایکس باکس اسکورپیو را برای اعضای وب سایت دیجیتال فاندری فراهم کرده بود، این وب سایت جزئیات بیشتری را در اختیار مخاطبین و کاربران خود قرار داد. دیجیتال فاندری پیش بینی می کند که قیمت نهایی کنسول Xbox Scorpio چیزی در حدود ۱۰۰ دلار بیشتر از قیمت کنسول پلی استیشن ۴ پرو خواهد بود. البته مایکروسافت برای ساخت کنسول جدید خانواده ایکس باکس، از سخت افزارهای گران قیمت تری استفاده کرده تا این دستگاه بازی، عناوین ویدیویی را با بهترین کیفیت ممکن اجرا کند.

در حال حاضر، کنسول پلی استیشن ۴ پرو با قیمت ۳۹۹ دلار (۳۴۹ یورو) در سراسر جهان به فروش می رسد. به دلیل وجود رم ۱۲ گیگابایتی GDDR5، پردازنده مرکزی هشت هسته ای x86 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز در کنسول ایکس باکس اسکورپیو و استفاده از پردازنده گرافیکی قدرتمند نسبت به پلی استیشن ۴ پرو، می توان به صحت پیش بینی وب سایت دیجیتال فاندری پی برد.

به تازگی در جدیدترین مصاحبه وب سایت یوروگیمر با آقای Mike Ybarra، وی در رابطه با مشتریان این دستگاه جدید سخن گفت. به گفته ایشان، مشتریان و خریداران کنسول اسکورپیو، همانند مشتریان دو کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیستند، بلکه تنها عده از بازیکنان که همیشه به دنبال تجربه عناوین ویدیویی با بهترین کیفیت ممکن هستند، به سمت خرید این دستگاه قدرتمند خواهند رفت. وی در این مصاحبه گفت:

کنسول ایکس باکس اسکورپیو مخصوص عده خاصی از گیمرها و بازیکنان است. بازیکنانی که همیشه به دنبال تجربه بهترین نسخه از بازی ها هستند!

در ادامه این مصاحبه، آقای مایک ابرا در پاسخ به سوال "آیا کنسول Xbox Scorpio گران تر از پلی استیشن ۴ پرو است؟" این چنین گفت:

پاسخ این سوال، کاملا روشن است که قیمت ایکس باکس اسکورپیو بیشتر از قیمت کنسول پلی استیشن ۴ پرو خواهد بود.

بنابراین، درصورتی که قصد خرید کنسول جدید کمپانی مایکروسافت را دارید، باید مبلغی بیشتر از قیمت خرید پلی استیشن ۴ پرو صرف خرید آن کنید.

در پایان، دیدگاه شما درباره قیمت نهایی کنسول ایکس باکس اسکورپیو چیست؟ آیا اختلاف قیمت دو کنسول Xbox Scorpio و پلی استیشن ۴ پرو، تنها ۱۰۰ دلار خواهد بود؟ به نظر شما، درصورتی که قیمت نهایی این دستگاه ۴۹۹ دلار باشد، آیا شاهد شکست مجدد مایکروسافت خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر