Xbox One X رسما معرفی شد

مایکروسافت لحظاتی پیش از کنسول بازی Xbox One X رونمایی کرد که در خبرهای لو رفته به این کنسول Scorpio لقب داده بودندکه حالا این کنسول بانام Xbox One X عرضه شده است و از ۷ نوامبر ۲۰۱۷ عرضه می شود.

Xbox One X رسما معرفی شد

به گزارش کلیک ، در بامداد روز دوشنبه ۲۲ خرداد مایکروسافت کنسول بازی ابر قدرت خود Xbox One X را معرفی کرد. این کنسول رسماً Xbox One X نام گذاری شد در عین اینکه بسیاری از افراد نام لو رفته آن را Scorpio شناخته بودند.

این کنسول ۶ ترافلاپس قدرت دارد و دارای ۱۲ گیگابایت رم است، کیفیت نمایش این کنسول نیز بسیار بالا است و با قدرت ۴K تصاویر را به نمایش در می آورد و در واقع کیفیت نمایش آن،۸ میلیون پیکسل است. ایکس باکس وان ایکس تمام بازی های ایکس باکس وان را اجرا می کند و کاربر می تواند از لوازم جانبی ایکس باکس وان بر روی ایکس باکس وان ایکس استفاده کند. اگر نمایشگر ۴K ندارید نگران نباشید چون ایکس باکس وان ایکس بازی های را با کیفیت بسیار بهتری در تلویزیون Full HD به نمایش در می آورد.

ایکس باکس وان ایکس با فناوری ۱۶ نانومتری ساخته شده است که به سرعت این دستگاه بسیار کمک می کند. کنسول ایکس باکس وان ایکس دارای سیستم خنک کننده مایع می باشد. در نهایت ایکس باکس وان ایکس به عنوان کوچک ترین ایکس باکس دنیا معرفی شده است.

ارسال نظر