معرفی مدل ویژه کنسول Xbox One X

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت طی کنفرانس نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ از مدل ویژه کنسول «ایکس باکس وان ایکس» با نام Project Scorpio Edition رونمایی کرد.

معرفی مدل ویژه کنسول Xbox One X

پیش از برگزاری کنفرانس رسمی شرکت مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام امسال، زمزمه هایی از عرضه مدل ویژه کنسول ایکس باکس وان ایکس به گوش می رسید. این شایعه در ابتدا توسط چند خرده فروش آلمانی در سراسر فضای مجازی منتشر شد؛ به طوری که رسانه های مختلف خارجی از ایجاد صفحه تازه ای به نام Xbox One X Project Scorpio Edition در فروشگاه اینترنتی آن ها خبر دادند. اگرچه بعد از گذشت چند دقیقه از ایجاد آن، صفحه مذکور از دیتابیس فروشگاه ها حذف شد.

درست همانند زمان عرضه کنسول ایکس باکس وان، شرکت مایکروسافت قصد دارد یک نسخه روز اول (Day One Edition) و ویژه ای از کنسول ایکس باکس وان ایکس را با نام رمزی این دستگاه یعنی «پروژه اسکورپیو» (Project Scorpio) در سراسر جهان عرضه کند. به همین خاطر، شب گذشته (۲۹ مرداد ۹۶) کنفرانس رسمی ردموندی ها در مراسم بزرگ گیمزکام سال میلادی جاری (۲۰۱۷) برگزار شد و مایکروسافت از مدل ویژه کنسول ایکس باکس وان ایکس با نام Project Scorpio Edition رونمایی کرد.

آن طور که از تصاویر منتشر شده پیداست، بر روی مدل Project Scorpio دستگاه Xbox One عبارت «پروژه اسکورپیو» بر روی کنسول و کنترلر به رنگ سبز حک شده است. همچنین، تمامی دکمه‌ های کنترلر به رنگ مشکی هستند و دیگر خبری از دکمه های رنگی A, Y, X و B نیست. در پایان، مایکروسافت تایید کرد که برای خرید نسخه ویژه کنسول ایکس باکس وان ایکس نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست و شما با پرداخت ۴۹۹ دلار می توانید این نسخه را دریافت کنید. به عبارت دیگر، قیمت این مدل هیچ تفاوتی با مدل اصلی ندارد.

توجه داشته باشید تعداد این مدل کنسول ایکس باکس وان ایکس محدود بوده و برای خرید آن، باید هم اکنون از طریق فروشگاه های زیر آن را پیش خرید کنید:

  • آمازون (Amazon)
  • مایکروسافت (Microsoft)
  • بست بای (Best Buy)
  • والمارت (Walmart)
  • تارگت (Target)

در ادامه تصاویری از مدل «پروژه اسکوریو» قوی ترین کنسول تاریخ یعنی Xbox One X را مشاهده می‌کنید.

Xbox One X Project Scorpio Edition

Xbox One X Project Scorpio Edition

Xbox One X Project Scorpio Edition

در صورت پیش خرید و پرداخت هزینه ۴۹۹ دلار، کنسول قدرتمند و جدید ایکس باکس وان ایکس در تاریخ ۷ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (۱۶ آبان ماه سال ۹۶) به دست شما خواهد رسید.

گفتنی است؛ آقای مایک ایبارا (Mike Ybarra)، یکی از مدیران بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت، در جریان کنفرانس نمایشگاه گیمزکام سال میلادی جاری (۲۰۱۷) رسما اعلام کرد که تمامی تنظیمات کاربران در ایکس‌ باکس وان قابل انتقال به ایکس‌ باکس وان ایکس خواهد بود. به بیان دیگر، کاربران می توانند به کمک هارد دیسک هالی اکسترنال، تمامی محتویات کنسول Xbox One را به راحتی به Xbox One X منتقل کنند و مجددا نیازی به شخصی سازی تنظیمات و دانلود دیتای بازی ها نیست. در آخر، ایشان اظهار داشت که بروز رسانی های ویژه برای تبدیل شدن رزولوشن عناوین ویدیویی به ۴K، زودتر از روز موعد در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

در دیگر خبرهای مرتبط با کنسول ایکس باکس وان ایکس، می توان به تغییر تاریخ انتشار بازی انحصاری مورد انتظار Crackdown 3 اشاره کرد. چند روز پیش، استودیوی سومو دیجیتال، خالق نسخه سوم بازی «کرک دان ۳» در طی بیانیه ای تاریخ عرضه بازی را به بهار سال آینده میلادی (۲۰۱۸) موکول کرد. این در حالی است که قرار بود بازی Crackdown 3 همزمان با عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس به دست طرفداران و علاقه مندان برسد.

همچنین در صورتی که اطلاعات چندانی از سخت افزار، قیمت، طراحی، قدرت، مزایا و... کنسول ایکس باکس وان ایکس ندارید، پیشنهاد می کنیم مقاله «هرآنچه که باید درباره کنسول Xbox One X بدانیم» را در رسانه کلیک مطالعه کنید. جهت مراجعه به این مقاله، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر