ایکس باکس در مقابل پلی استیشن 4

زمان خرید یک کنسول بازی ویدیویی رسیده است در این مقاله همه مطالب لازمی که قبل از خرید برای هریک از کنسول های ایکس باکس و یا ps4 نیاز است بیان شده است .هر دو کنسول از لحاظ قیمت در رقابت با یکدیگر هستند هر دو دارای مجموعه بازی ها می باشند.

ایکس باکس در مقابل پلی استیشن 4

کلیک - قیمت هر دو کنسول در زمان تعطیلات 300$ قیمت گذاری شده اند در حالی که هریک از آنها را در زمانهای دیگر باید بیش از 350$ بدون بازی های همراه خریداری نمایید.
سوالی که در این جا مطرح میشود آن است که آیا این کنسول ها برای شما مناسب است ؟ این پرسش، در واقع سوالی است که نمی توان به راحتی به آن پاسخ داد زیرا در این سوال در وهله اول باید الویت های شخصی هر فرد در نظر گرفته شود.یکی از مشخصه های اصلی در هنگام خرید این نکته است که به شما این اطمینان را می دهد که با توجه به سطح تحصیلات و شرایط این کنسول را انتخاب و خریداری می نمایند.
انحصاری بودن
این بخش، بخش آسانی می باشد زیرا با نگاه کردن به لیست بازی های منحصر به فرد در نظر گرفته شده در هر کنسول و بررسی آنها متوجه می شوید کدام یک برای شما جذابیت بیشتری دارد ؟با توجه به آن نشان می دهد ایکس باکس یکی از کنسول های مورد نظر برای شما می باشد زیرا بیشتر از یک وسیله سرگرمی و بازی برای شما می باشد.در حالی که ps4 در مقابل با ایکس باکس شامل بازی های مستقل تر می باشد .کنسول ایکس باکس این گونه نیست که عناوین مستقل نداشته باشد.
در مورد دوستان خود چه می دانید؟
اگر شما جز دسته دوستانی هستید که بازی های آنلاین برایتان از اهمیت خاصی بر خورددار است این کنسول با توجه به جزئیاتش برای شما گزینه مناسبی خواهد بود.
سازگاری
ایکس باکس با توجه به بازی های موجود سازگاری محدودی را برای کاربران ارائه می کند (البته این موضوع در آینده ممکن است رفع شود.). این امکان زمانی است که کاربر کاملا به سی دی با دیسک اصلی دسترسی داشته باشد. شما می توانید 360 را با استفاده از کنسول ایکس باکس به صورت انلاین دانلود نمایید .ps4 به عنوان نوعی پلی استیشن ارائه شده است . این پلی استیشن در واقع همان ps4 است که به مرور زمان و به آرامی بهبود و ارتقا پیدا کرد.
تجربه کلی
آخرین نسل از ایکس باکس ، ایکس باکس360 می باشد که همزمان ps4 ارائه شد. در این جا:
بازی چند صفحه ای بر روی کنسول ps4 نسبت به سایر پلی استیشن ها جواب دهی بهتری را داشته است .در واقع نصب این بازی برای ps4 با سرعت بالاتری انجام می گیرد. در واقع در ps4 ها این امکان برای کاربر فراهم است که همزمان از تصاویر فیلم بگیرد و به اشتراک بگذارد در حالی که من تمایل دارم این دو کنسول با هم در ارتباط داشته باشند.مایکروسافت اخیرا اقدام به ارتقا کنسول ها کرده است . در حال حاضر ps4 یک کنسول با سرعت بالاتر و استفاده راحت تر شناخته شده است.
ایکس باکس کنسولی است که می تواند برنامه های چند رسانه ای را ارائه نماید و همچنین برنامه های بزرگتری مانند آمازون و... قابل اجرا برای هر دو کنسول می باشد.در نمودار به راحتی می توان قابلیت های هریک را به راحتی مشاهده و مقایسه کرد. هر دو کنسول دارای بازی های اصلی هستند و این باعث می شود انتخاب یکی نسبت به دیگری مشکل تر شود و باعث می شود گزینه های دیگر برای انتخاب در نظر گرفته نشود. هر دو آنها استفاده بازی پر طرفدار بلو - ری و دی وی دی ها و فایل های چند رسانه ای را فراهم می سازند.
کنسول ایکس باکس این امکان را به شما می دهد تا از فلش ها برای ذخیره سازی از طریق درگاه های یو اس بی استفاده نمایید. در حالی که در ps4 این امکان وجود دارد اما بدون استفاده از یو اس بی ! و اینکار به راحتی با جا به جایی درایو داخلی امکان پذیر است . در این حالت دیگر نیاز به استفاده از یو اس بی های خارجی وجود ندارد. در هر دو کنسول از کنترل های بزرگ و با سرعت بالاتر استفاده شده است و هر دو به طور قابل توجهی از لحاظ پشتیبانی بهبود یافته اند.
جایگزین
کنسول های ایکس باکس و ps4 تنها کنسول های بازی در شهر نبودند.در زمان های قبل کنسول nintendo'swiiu وجود داشت که در واقع زمینه ساخت کنسول فوق را راهم فراهم نموده است .در آن زمان بیشتر مورد علاقه جوانان بود و آنها به صورت دسته جمعی از آن استفاده می نمودند.در حالی که در حال حاضر کودکان به این نوع بازی ها توجه بیشتری دارند.
بعد از این کنسول ها ، رایانه به عنوان دستگاهی برای بازی های رایانه ای ارائه شد. اگر در رایانه شخصی از سخت افزار های مناسب استفاده می نماید می توانید از آن به عنوان کنسولی مناسب برای بازی نیز استفاده نمایید. این کنسول دارای استاتیک می باشد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید تجربه های خوبی را در زمینه بازی های رایانه ای بدست آورید.
یک رایانه خود به عنوان یک کنسول می باشد که در آن از سیستم عامل های مختلف استفاده شده است . ما این دستگاه را نیز برای استفاده از بازی رایانه ای به کاربران پیشنهاد می دهیم ولی این دستگاه همزمان دارای محدودیتهای سخت افزاری نیز می باشد اما در عین حال همچنان می توان آنرا به عنوان یک گزینه مطرح نمود.
یکی از بهترین مشتریان این کنسول ها دانشجویان می باشند. باید در ابتدا لیست بازی های منحصر به فرد پلی استیشن و ایکس باکس را بررسی نماییم. شما اگر اتصال به اینترنت داشته باشید به راحتی با جستجو در سایت های توییتر ، میتوانید بازی های مورد علاقه خود را جستجو نموده و آن را همزمان دانلود نمایید؛ همچنین می توانید به روشهای جداگانه و طبقه بندی شده آن را مشاهده نمایید.
منبع : cnet.com

ارسال نظر