فروش XCOM 2 به نیم میلیون رسید

مدتی پیش عنوان جدیدی با نام XCOM 2 برای رایانه های شخصی منتشر شد که توانست رضایت گیمرها و بازی بازها را به دست بیاورد. این عنوان انحصاری استودیوی Firaxis Games توانسته در هفته اول انتشار خود فروش بالایی را تجربه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Steam Spy، عنوان XCOM 2 در این مدت بیش از 500 هزار نسخه در شبکه استیم فروش داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

فروش XCOM 2 به نیم میلیون رسید

این عنوان انحصاری استودیوی Firaxis Games توانسته در هفته اول انتشار خود فروش بالایی را تجربه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط Steam Spy، عنوان XCOM 2 در این مدت بیش از 500 هزار نسخه در شبکه استیم فروش داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، Steam Spy ادعا می کند که عنوان XCOM 2 تنها در فروشگاه استیم از روز جمعه هفته گذشته (5 فبریه سال میلادی جاری) تاکنون بیش از 500 هزار نسخه فروش داشته است. قطعا این میزان فروش در کنار نمرات بسیار خوب برای استودیوی Firaxis Games یک موفقیت بزرگ ترقی می شود و ممکن است در آینده شاهد انتشار نسخه های بعدی این فرانچایز باشیم. به عبارت دیگر این اتفاق را می توان یک شروع بزرگ نامید.

همچنین در کنار این خبر، خبری دیگری از آمار بازی ایکس کام 2 منتشر گردیده است که طبق این خبر گیمرها به صورت میانگین، روزانه 14 ساعت مشغول تجربه این عنوان هستند که این آمار بیانگر هیجان انگیز و خارق العاده بودن بازی ایکس کام 2 است. لازم به ذکر است که نسخه قبلی این عنوان، XCOM: Enemy Unknown، نیز فروش بالایی داشت و توانست در میان بازی بازها محبوب شود.

عنوان پرفروش XCOM 2 توسط استودیوی Firaxis Games ساخته شده و کمپانی بزرگ 2K Games وظیفه انتشار این بازی را بر عهده داشته است. این عنوان که ادامه نسخه اول آن یعنی XCOM: Enemy Unkown است، در تاریخ ۵ فبریه سال میلادی جاری مصادف با ۱۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز، لینوکس و مک او اس منتشر شد. اگر بخواهیم بر اساس نمرات و نقد منتقدان نظری در خصوص بازی XCOM 2 بدهیم، باید بگویم که این عنوان به خوبی توانسته انتظارات گیمرها را برآورده کند. داستان عمیق، آپشن ها و حق انتخاب استراتژی های جدید، دشمنان جدید و مکانیک هایی که در نسخه دوم بازی XCOM به بازی اضافه شده اند که این امر باعث افزایش جذابیت و محبوبیت این فرانچایز شده است. وب سایت گیم اسپات نمره 9 از 10 و وب سایت معتبر IGN نمره 93 از 100 را به این عنوان داده است. در صورتی که تمایل به خرید این عنوان دارید، می توانید با پرداخت 59.99 دلار این عنوان را از شبکه استیم خریداری کنید.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره میزان فروش بازی XCOM 2 چیست؟ آیا شما این عنوان را از شبکه بزرگ استیم خریداری کردید؟ عنوان XCOM 2 را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر