آیا شیائومی یه دنبال تولید گوشی هوشمند ۴٫۳ اینچی است؟

طبق شایعات منتشر شده شرکت هواوی قصد دارد یک گوشی ۴٫۳ اینچی تولید کند.

آیا شیائومی یه دنبال تولید گوشی هوشمند ۴٫۳ اینچی است؟

به گزارش کلیک، آیا گوشی های کوچک در حال بازگشتن هستند؟ جواب این سوال کاملا مشخص نیست، ولی تولید کنندگان گوشی های هوشمند سر انجام در حال پی بردن به این موضوع هستند که علاوه بر گوشی های بزرگ با صفحه نمایش ۵ اینچ و بزرگتر، گوشی های کوچک نیز مشتریان خاص خود را دارند.

طبق آخرین شایعات منتشر شده شیائومی قصد درد به عقب بازگشته و یک گوشی ۴٫۳ اینچی تولید کند. روزهایی را در سال ۲۰۱۲ به یاد بیاورید که همه ما فکر می کردیم چنین سایزی یک اندازه کامل برای یک گوشی به شمار می رود. اخبار درز کرده از شیائومی توسط Android Central نشان می دهد که این گوشی به یک صفحه نمایش ۷۲۰P، پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. همچنین انتظار می رود این گوشی به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت مجهز باشد. چنین قابلیت هایی برای یک گوشی کوچک بسیار مناسب است. بنابر شایعات این گوشی ۲۷۵ دلار قیمت دارد که اگر چه در وهله اول قیمت کمی به نظر می رسد ولی در واقع مقداری از پرچمدار اخیر این شرکت نیز گران تر است.

در صورت حقیقت داشتن این شایعات، این گوشی در طول ماه آینده رونمایی خواهد شد. با موفقیت گوشی آیفون SE، به نظر می رسد شرکت شیائومی و دیگر سازندگان گوشی های هوشمند قصد دارند یک گام به عقب بازگشته و به تولید گوشی هایی با اندازه صفحه کمتر از ۵ اینچ رو بیاورند.

منبع: theverge

ارسال نظر