شیائومی Mi 5s آنتوتو را شگفت زده کرد

گوشی رسما معرفی نشده شیائومی Mi 5s توانست در تست های بنچمارک AnTuTu نمره ۱۶۴ هزار را به دست آورد که نمره بسیار بالایی برای این گوشی به نظر می رسد.

شیائومی Mi 5s آنتوتو را شگفت زده کرد

به گزارش کلیک، گوشی Mi 5s دارای یک صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ خواهد بود. در زیر این صفحه نمایش یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۱ با یک سی پی یوی ۲٫۱۵ گیگاهرتز چهار هسته ای قرار دارد و گفته شده که کارت گرافیک این گوشی هم مدل آدرنو ۵۳۰ می باشد. اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام هم در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. دوربین اصلی این گوشی ۱۶ مگاپیکسل است که دارای دریچه دیافراگرام f/1.8 خواهد بود. نکته جالب در مورد این گوشی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن است که امکان برقرای تماس های تصویری و هم چنین عکاسی سلفی با کیفیت را فراهم می کند. یک باتری ۳۴۹۰ میلی آمپر ساعتی هم این دستگاه را روشن نگه می دارد.

بنا به گزارش های رسیده دو نسخه مختلف از این دستگاه وجود خواهد داشت. مدل Mi 5s با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و قیمت ۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد و Mi 5s Plus با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و قیمت ۳۴۴ دلار عرضه می شود.

شیائومی در هفته گذشته با ارسال دعوت نامه برای تمام کاربران، تاریخ ۲۷ سپتامبر را برای رونمایی از Mi 5s اعلام کرد.

ارسال نظر