گوشی شیائومی مدل Mi 5X در هند رونمایی می‌شود

رسانه کلیک - موبایل شیائومی مدل Mi 5X پنجم سپتامبر برابر با ۱۴ شهریور در هند رونمایی می‌شود.

گوشی شیائومی مدل Mi 5X در هند رونمایی می‌شود

Mi 5X که ماه پیش در چین عرضه شده بود، به بازار هند رسید. مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه بسیار شبیه به مدل Redmi Note 4، کیفیت دوربین آن مانند Mi 6 و ظاهرش شبیه به Mi Max 2 است. هنوز از قیمت این مدل خبری در دست نیست اما انتظار می‌رود قیمت این مدل بین Redmi Note 4 و Mi Max 2 باشد.

Mi 5X دارای صفحه‌نمایش خمیده ۵٫۵ اینچی فول HD است که تراکم پیکسلی آن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. بدنه فلزی این مدل طوری طراحی شده که جای اثر انگشت روی آن باقی نمی‌ماند. به طور کلی، کار با این مدل بسیار راحت‌تر از مدل Redmi Note 4 است.

از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل می‌توان به پردازنده مورد علاقه شیائومی، اسنپ دراگون ۶۲۵ اشاره کرد. همچنین رابط کاربری این مدل MIUI 9 است که در سیستم‌عامل اندروید نوقا استفاده می‌شود. Mi 5X دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این موبایل میان‌رده، می‌توان به دوربین‌های دوگانه این مدل در پنل پشتی آن اشاره کرد که هر دو کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی دارند. لنز یکی از دوربین‌ها، معمولی و لنز دیگری تله فوتو است. هر دو دوربین توسط شرکت Omni Vision ساخته شده است. بنابر اظهارات شیائومی، کیفیت دوربین این مدل با Mi 6 برابری می‌کند.

این مدل مجهز به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود است و از شبکه‌های ارتباطی بلوتوث۴G ،LTE ،VoLTE، Wi-Fi ،GPS پشتیبانی می‌کند. ضمن آنکه باتری این مدل ۳۰۸۰ میلی‌آمپر است.

شایان ذکر است؛ قیمت Mi 5X در چین حدود ۲۲۲ دلار است که انتظار می‌رود در هند با قیمت ۱۴۹۹۹ روپیه به فروش برسد. البته هنوز هیچ‌یک از مسئولان شیائومی این قیمت را تأیید نکرده‌اند. خرید این مدل در ابتدا، تنها از طریق سایت شیائومی امکان‌پذیر است.

ارسال نظر