پنل پشتی شیائومی می 6X به همراه دوربین دوگانه آن در تصویری جدید فاش شد

رسانه کلیک - به تازگی تصویری از پنل پشتی شیائومی می 6X فاش شده است. در این تصویر که پنل پشتی شیائومی Mi 6X را نشان می دهد، می توان جایگاه دوربین دوگانه مورد استفاده در آن را مشاهده کرد.

پنل پشتی شیائومی می 6X به همراه دوربین دوگانه آن در تصویری جدید فاش شد

در سال گذشته شرکت چینی شیائومی از دو گوشی هوشمند می 5c و می 5X رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند در اصل مدل های ضعیف تر پرچمدار سال 2016 این شرکت یعنی شیائومی Mi 5 محسوب می شوند.

در حالی که زمان زیادی از ورود شیائومی Mi 5X به بازار نمی گذرد، به نظر می رسد این شرکت در حال توسعه نسل جایگزین آن با نام می 6X است.

به تازگی تصویری از پنل پشتی شیائومی می 6X فاش شده است. در گذشته نیز اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند به بیرون درز پیدا کرده بود. نزدیک به یک ماه پیش تصویری از قاب TPU این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود.

به وسیله تصویر پنل پشتی شیائومی Mi 6X استفاده از دوربین اصلی دوگانه در این محصول برای ما مشخص می شود. دوربین دوگانه شیائومی می 6X از چینشی مشابه آیفون X بهره می برد. فلاش این گوشی هوشمند در میان دو سنسور دوربین قرار گرفته است.

پنل پشتی شیائومی Mi 6X

در تصویر پنل پشتی شیائومی می 6X علاوه بر حضور دوربین اصلی دوگانه، فلاش LED و لوگوی شیائومی، شاهد وجود یک حفره هستیم. در حال حاضر نمی توان در رابطه با کارکرد این حفره اظهار نظری کرد، البته مسلما سنسور اثر انگشت در آن تعبیه نخواهد شد.

طراحی کلی این پنل شبیه به پنل پشتی شیائومی Mi 5X است. نحوه قرارگیری خطوط آنتن، خمیدگی و استفاده از فلز در ساخت آن با می 5X یکسان است.

در حال حاضر اطلاعی از مشخصات فنی شیائومی می 6X نداریم. بر اساس مشخصات شیائومی می 5X می توانیم انتظار داشته باشیم که نسل جدید آن به نمایشگری بزرگ، باتری حجیم و سخت افزاری ضعیف تر از می 6 مجهز شود.

ارسال نظر