شیائومی و تسخیر بازار گوشی های هوشمند

رسانه کلیک - اکثر کاربران به تازگی با محصولات شیائومی آشنا شده‌اند ، اما این شرکت چینی به سرعت در حال پیشرفت است و رقم بلند پروازانه ۱۰۰ میلیون گجت را برای فروش گوشی های هوشمند خود در سال ۲۰۱۸ هدف گذاری کرده.

شیائومی و تسخیر بازار گوشی های هوشمند

شیائومی نام برندی چینی است که قطعاً در آینده نزدیک موفق به شکستن رکورد فروش گوشی های هوشمند خواهد شد. به گفته لی جون - مدیر عامل این شرکت چینی شیائومی موفق شده است تا در بازه سه ماهه دوم سال جاری میلادی آمار فروش درخشانی را تجربه کند، رقم اعلام شده برای فروش گوشی های هوشمند شیائومی در این بازه به ۲۳٫۱۶ میلیون دستگاه می رسد که نشان از رشد ۷۰ درصدی نسبت به بازه سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ دارد.

شیائومی توانسته تا دوباره در مسیر پیشرفت شتاب بگیرد، این شرکت چینی در دو سال اخیر به دلیل درگیری با مشکلاتی نظیر وجود محدودیت در بحث صادرات نتوانسته بود آن‌طور که انتظار می رفت در بازار جولان دهد، مدیر عامل این شرکت در مصاحبه با خبرگزاری Sina News از مشکل مذکور به عنوان جدی‌ترین چالشی یاد می کند که شرکت تحت مدیریتش تا به حال با آن روبرو بوده است.

شرکت شیائومی برنامه های جدی ای برای گسترش فعالیت خود در بازار داخلی چین و همچنین در بازار های بین‌المللی دارد، این شرکت علاوه بر ارتقا سیستم فروش آنلاین خود توانسته تا به اینجا کار چیزی در حدود ۱۲۳ نمایندگی رسمی را در داخل کشور چین راه اندازی کند.

به گفته مدیر عامل شیائومی این شرکت موفق شده است تا در بازار کشور هند نیز مشتریان زیادی به‌دست آورد، طبق آمار های رسمی شیائومی به لحاظ آماری در بحث فروش دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در کشور هند می باشد، کشور های اندونزی، روسیه و اوکراین از دیگر بازار های هدف شرکت شیائومی هستند.

اطلاعات به‌دست آمده توسط موسسه آماری IDC نشان می دهد که شیائومی تا به امروز توانسته تا ۹٫۳ میلیون گجت را در داخل چین به فروش برساند، این آمار شیائومی را پس از شرکت های هواوی، اوپو، ویوو و اپل در جایگاه پنجم آمار قرار داده است.

ارسال نظر