شیائومی در سال 2015 به اهداف خود نرسید

لی ژون، مدیر اجرایی شیائومی طی گزارشی فروش این شرکت در سال 2015 را معادل 70 میلیون گوشی هوشمند براورد کرده است.

شیائومی در سال 2015 به اهداف خود نرسید

به گزارش کلیک، این رقم 10 میلیون گوشی کمتر از تعدادی است که شرکت شیائومی در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرد، اما هنوز هم بالاتر از آمار فروشی است که این شرکت در سال ۲۰۱۴ داشته است.
با قضاوتی که به تازگی در مورد شرکت شیائومی شده، این شرکت برنامه خود در ماه گذشته را با اظهار این که "بر روی اهدافی مانند فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند، تاکید نمی‌کند" تغییر داده که ممکن است بعضی مردم از شنیدن آن شگفت زده نشوند.
شرکت شیائومی هنوز در حال پیشرفت است، البته نه سریع‌تر از آنچه که برخی افراد انتظار دارند. شرکت شیائومی یک رشد ۱۴ درصدی از افزایش فروش 61 میلیون به 70 میلیون، در سال ۲۰۱۵ داشته است. این رشد، شیائومی را پس از هواوی با فروش کلی 100 میلیون، دومین شرکت بزرگ فروش گوشی هوشمند در چین می‌کند.
شرکت شیائومی هم در عملیات جهانی و هم در فروش دستگاه‌های تلفن همراه، پیشروی بزرگی را به موجب گسترش تجارت خود در سال ۲۰۱۵ انجام داد. شیائومی فروش خود را از ویتنام، اندونزی و برزیل در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و حتی در ایالات متحده یک فروشگاه لوازم جانبی را راه اندازی نمود، به این امید که روزی بتواند در این فروشگاه گوشی تلفن‌همره هوشمند به فروش برساند.
شرکت شیائومی ۱۲ گوشی هوشمند را در سال ۲۰۱۵ به تولید رساند؛ بیشتر از آن چیزی که تا به حال توانسته در یک سال بسازد، با این حال، گوشی پرچمدار اصلی این شرکت تاکنون به روز رسانی نشده است. با گذشت بیش از ۱۶ ماهی که از تولید Mi 4 می‌گذرد انتظار می‌رود گوشی Mi 5 در اوایل سال جاری تولید خود را بر اساس شایعاتی که وجود دارد، آغاز کند.
هنگامی‌که سونی، ال‌جی و اچ‌تی‌سی همگی گزارشی را از کاهش فروش خود می‌دهند، شرکت شیائومی همچنان به پله‌های ترقی خود ادامه می‌دهد. با این حال با توجه به آمار میزان فروش سه ماهه شرکت‌های سامسونگ و اپل، فروش شرکت شیائومی نسبت به این دو شرکت، هنوز هم پایین است.
فروش زیاد سال گذشته هواوی، رقابت سختی را برای این شرکت ممکن است به وجود آورد. شرکت هواوی مشابه شیائومی، شروع به ساخت کالاهای جدید در ایالات متحده کرده است که این برای شرکت سامسونگ با نگه داشتن فروش آن در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه نگران کننده است.

منبع : digitaltrends

ارسال نظر