گوشی هوشمند شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی از راه خواهد رسید

رسانه کلیک - مانو کومار جین، مدیرعامل شیائومی هند، بار دیگر خبر از راه‌اندازی یک تلفن هوشمند با دوربین 108 مگاپیکسلی داده است. او این خبر را در توییتر خود اعلام کرده و ممکن است به‌زودی این اتفاق بیافتد.

گوشی هوشمند شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی از راه خواهد رسید

در حال حاضر، دولت هند سیاست سختگیرانه‌ای را در مبارزه با کرونا در سراسر کشور به کار گرفته است. از آن زمان بسیاری از شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های تولید کننده، تعطیل شده‌اند. بنابراین ، بعید به نظر نمی‌رسد که پس از پایان ایام قرنطینه، شیائومی مجددا سعی در رونمایی یک گوشی هوشمند جدید کند.

دوربین 108 مگاپیکسلی در اوایل سال 2020، شیائومی سری Mi 10 را رونمایی کرد که دارای سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX سامسونگ بوده و سنسور دیافراگم f/1.69 در کنار چهار محور OIS (تثبیت کننده تصویر نوری) قرار دارد. از این رو، این احتمال وجود دارد که این شرکت ممکن است یک گوشی هوشمند کاملا جدید را با سنسور سامسونگ راه اندازی کند.

جزییات دقیقی از این گوشی در دست نیست؛ به نظر می رسد شیائومی در حال کار روی قیمت گذاری این تلفن هوشمند با دوربین 108 مگاپیکسلی است. زیرا به دلیل نوسانات ارز در هند، ممکن است واردات و فروش این گوشی در هند با مشکلاتی مواجه شود.

ارسال نظر