مدل جدید تلویزیون هوشمند شیائومی به زودی در هند عرضه می‌شود

رسانه کلیک - جدیدترین مدل تلویزیون هوشمند شیائومی به زودی در هند عرضه می‌شود و برای این محصول نظرسنجی در انجمن هندی شیائومی برگزار شده است. 

مدل جدید تلویزیون هوشمند شیائومی به زودی در هند عرضه می‌شود

شیائومی بزرگ‌ترین تولید‌کننده گوشی هوشمند در هند است و اکنون نیز قصد دارد تلویزیون هوشمند خود را در این منطقه عرضه کند. این شرکت در اوایل سال ۲۰۱۸ اولین تلویزیون خود را به نام Mi TV 4 55 در این کشور عرضه کرد اما آپدیت اندروید برای آن منتشر نشد و خیلی معروف نشد.

این شرکت از آن زمان تاکنون تعلویزیون‌های زیادی را تولید کرده است و اکنون به‌نظر می‌رسد که قصد دارد جدیدترین مدل تلویزیون هوشمند خود را نیز عرضه کند و برای آن یک نظرسنجی راه انداخته است.

شیائومی انجمن‌های مختلفی دارد که از طریق آن‌ها با مشتریان خود در ارتباط است و فیدبک‌ها و نظرات آن‌ها را جمع‌آوری می‌کند. این شرکت معمولا قبل از عرضه یک محصول خود، در این انجمن‌ها از مشتریان نظرسنجی می‌کند تا نیاز دقیق آن‌ها را شناسایی کند. برای عرضه این مدل جدید تلویزیون هوشمند در هند نیز نظرسنجی با نام « TV Survey » در نسخه هندی انجمن شیائومی اجرا شده است.

در هفته گذشته رویدادی برای رونمایی از محصولات جدید این شرکت در اروپا برگزار شد و به نظر می‌رسد چنین رویدادی برای کشور هند نیز برگزار شود.

ارسال نظر