گوشی Mi 4S شیائومی با تراشه اسنپدراگون 808 معرفی شد

کمپانی شیائومی در جریان کنفرانس اختصاصی خود در کشور چین گوشی هوشمند Mi 4S خود را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از رمی 3 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 808 بهره می‌برد.

گوشی Mi 4S شیائومی با تراشه اسنپدراگون 808 معرفی شد

شیائومی پیش از برگزاری کنفرانس اختصاصی خود در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رسما در رویداد مجزایی که در کشور چین در نظر گرفته از گوشی هوشمند Mi 4S رونمایی کرد. قرار بود شیائومی برای معرفی محصولات جدیدش و به ویژه گوشی می 5 (Xiaomi Mi 5) دو کنفرانس مجزا را برپا سازد که یکی از آن‌ها در بارسلونا و دیگری در خود کشور چین برپا شود. حال شاهد برگزاری زودتر کنفرانس شیائومی در کشور چین هستیم و در جریان آن، شیائومی از گوشی Mi 4S پرده‌برداری کرد.

گوشی هوشمند Mi 4S شیائومی از صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل بهره می‌برد. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این محصول تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام است که از پردازنده مرکزی شش هسته‌ای بهره می‌برد. اگر به خاطر داشته باشید، اسنپدراگون 808 در واقع همان تراشه‌ای است که ال‌جی سال گذشته به دلیل مشکلات ایجاد شده در عملکرد اسنپدراگون 810 نسبت به تجهیز پرچمدارش به آن سیستم روی چیپ اقدام کرده بود.

11

به گزارش کلیک، دوربین اصلی گوشی Mi 4S شیائومی از سنسوری 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED دوبل بهره می‌برد و دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی این گوشی هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. البته در کنار این سیستم عامل رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 7 نیز اجرا می‌شود.

گوشی هوشمند Mi 4S شیائومی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه می‌کند و از اتصال LTE 4G، وا‌فای دو بانده 802.11 b/g/n/a، بلوتوث نسخه 4.1 و جی پی اس نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. ضمنا این گوشی به پورت اتصال USB Type C مجهز است. کمپانی شیائومی گوشی هوشمند Mi 4S خود را به باتری 3260 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده که از تکنولوزی شارژ سریع یا اصطلاحا Quick Charge 2.0 کمپانی کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند.

کمپانی شیائومی ضمن رونمایی از این گوشی هوشمند اعلام کرده که این محصول از نظر تنوع رنگی شامل چهار رنگ سفید، مشکلی، طلایی و صورتی می‌شود و قیمت آن برابر با 259 دلار خواهد بود. همچنین شیائومی اشاره کرده که عرضه رسمی این محصول از اول ماه مارس در بازارهای داخلی کشور چین آغاز می‌شود.

منبع: fonearena

ارسال نظر