نمونه تصاویر حقیقی ضبط شده توسط دوربین شیائومی می 5 منتشر شد

دقایقی پیش آقای هوگو بارا (Hugo Barra) نائب رئیس شرکت شیائومی نمونه تصاویر حقیقی دوربین گوشی هوشمند می 5 را منتشر کرد. در این تصاویر کیفیت عکسبرداری دوربین اصلی این گوشی به وضوح قابل مشاهده است.

نمونه تصاویر حقیقی ضبط شده توسط دوربین شیائومی می 5 منتشر شد

شیائومی از جمله شرکت‌های چینی است که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته و سعی دارد که به روند این پیشرفت‌ها سرعت بخشد. شیائومی از سال 2010 شروع به کار کرد و هم اکنون که پنج سال از فعالیتش می‌گذرد توانسته جایگاه ثابت خود را در بازارهای داخلی چین به دست آورده و به تدریج در پی عرضه محصولاتش در سایر بازارهای جهانی باشد.

پرچمدار سال 2015 این برند چینی بنا به دلایل خاصی عرضه نشد و رونمایی از آن به سال 2016 میلادی موکول شد. شیائوی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 شرکت می‌کند و ظاهرا در این رویداد شاهد معرفی رسمی پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند می 5 خواهیم بود. شیائومی اعلام کرده که رونمایی از این گوشی طی دو رویداد جداگانه انجام می‌شود که یکی از آن‌ها در کشور چین و دیگری در شهر بارسلونای اسپانیا و محل برگزاری رویداد MWC 2016 انجام خواهد شد.

به گزارش کلیک، آقای هوگو بارا نائب رئیس شرکت شیائومی دقایقی پیش در صفحه رسمی فیسبوک خود نمونه‌های حقیقی تصاویر ضبط شده توسط دوربین اصلی گوشی شیائومی می 5 را منتشر کرد. در این تصاویر کیفیت عکسبرداری دوربین اصلی این گوشی به وضوح قابل مشاهده است، اگرچه تصویر ارائه شده نمونه‌ای اولیه از عملکرد دوربین اصلی دستگاه بوده و نمی‌توان چندان به حقیقی بودن آن اطمینان داشت. این تصاویر را در انتهای مقاله مشاهده می‌کنید. تصویر ضبط شده از یک گیاه با برگ‌های منحصر به فرد ریش ریش دار ضبط شده و سپس در بخشی از آن تصویر زوم شده است. همانطور که می‌بینید کیفیت تصویر ارائه شده و هچنین جزئیات قسمتی که در آن زوم گردیده بسیار بالا و عالی است.

انتظار داریم که گوشی هوشمند شیائومی می 5 از صفحه نمایشی 5.1 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی یا 1080 در 1920 پیکسلی بهره‌مند شود. این محصول احتمالا از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود و از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام به عنوان مغز پردازشگر اصلی دستگاه استفاده خواهد شد. دوربین اصلی و سلفی آن به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی دستگاه هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. شایان ذکر اس که رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 7 OS نیز در کنار اندروید 6.0 این گوشی نصب و راه‌اندازی می‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در رابطه با این محصول باید تا زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل 2016 صبر کنیم.




منبع: androidheadlines

ارسال نظر