تصاویر شیائومی می 5 به همراه پکیج اختصاصی‌ دستگاه فاش شدند

دقایقی پیش شاهد انتشار تصاویر پکیج تجاری گوشی شیائومی می 5 بودیم. این تصاویر در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شده‌اند.

تصاویر شیائومی می 5 به همراه پکیج اختصاصی‌ دستگاه فاش شدند

همانطور که می‌دانید شیائومی در سال 2015 از گوشی هوشمند می 5 (Xiaomi Mi 5) خود رونمایی نکرد و عرضه آن به سال 2016 موکول شد. در این بین شایعات بسیار زیادی در رابطه با این محصول منتشر شده، اما به تازگی نائب رئیس شیائومی به طور رسمی اعلام کرده که این گوشی هوشمند در روز بیست و چهارم ماه فوریه معرفی می‌شود. ضمنا رونمایی از این محصول در شهر پکن کشور چین انجام خواهد شد.

اما دقایقی پیش شاهد انتشار تصاویر جدیدی از این محصل بودیم که در واقع گوشی می 5 شیائومی را در پکیج تجاری خود نمایش می‌دهد. تصاویر مربوط به آن را در طول مقاله مشاهده می‌کنید. این تصاویر در شبکه اجتماعی چینی زبان Weibo منتشر شده و ظاهرا هم کاملا حقیقی هستند. در این تصویر یک گوشی می 5 با بدنه‌ای سفید رنگ در پکیج دستگاه قابل مشاهده است که از دکمه‌ فیزیکی Home بهره می‌برد و این دکمه درست در زیر پنل نمایشگر دستگاه به شکل مستطیلی جاسازی شده است. همچنین کاملا مشخص است که لبه‌های صفحه نمایش گوشی می 5 شیائومی بسیار باریک هستند و از این نظر دستگاه ظرافت خاصی را به همراه دارد.

1

با توجه به اینکه در سه تصویر ارائه شده بیشتر پکیج دستگاه یا جعبه مربوط به آن فابل مشاهده است، نمی‌توان چندان ظاهر گوشی شیائومی می 5 را تحت بررسی قرار دارد. طبق اطلاعات پیشین منتشر شده در رابطه با این گوشی، انتظار داریم که شیائومی می 5 از نظر جنس بدنه در دونسخه مختلف تمام فلزی و ترکیب فلز و شیشه روانه بازار شود. همچنین هر یک از این دو نسخه از نظر ظرفیت رم نیز شامل دو نسخه مجزای بهره‌مند از رم 3 و 4 گیگابایتی می‌شوند. بنابراین در مجموع گوشی هوشمند می 5 شیائومی شامل 4 نسخه مختلف خواهد بود.

2

شیائومی می 5 به سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 مجهز می‌شود و احتمالا دوربین اصلی آن از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. برخی از شایعات حاکی از آن است که شیائومی این گوشی هوشمند را به باتری با توان و ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعت مجهز می‌کند و احتمالا سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن هم اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود. البته بدون تردید در کنار این سیستم عامل، رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI نیز راه‌اندازی می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی ارائه نشده، اما هم اکنون می‌دانی که این محصول در روز بیست و چهام ماه آینده به طور رسمی از سوی شیائومی معرفی می‌شود. امدیواریم که این گوشی هوشمند هم مانند سایر محصولات شیائومی با قیمیتی رقابتی و مقرون به صرفه روانه بازار شود.

3

منبع: androidheadlines

ارسال نظر