احتمال آغاز عرضه شیائومی می 5 از بعد از ظهر فردا در کشور چین!

به گزارش کلیک، احتمالا عرضه گوشی هوشمند می 5 شیائومی (Xiaomi Mi 5) از فردا و به محض رونمایی رسمی از آن در کشور چین آغاز می‌شود!

احتمال آغاز عرضه شیائومی می 5 از بعد از ظهر فردا در کشور چین!

همانطور که می‌دانید کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 هم اکنون در بارسلونای اسپانیا در حال برگزاری است. کمپانی‌هایی همچون سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، هوآوی، ایسر و ... از محصولات جدیدشان رونمایی کرده‌اند، اما معرفی محصول یا محصولات جدید شیائومی فردا انجام می‌شود!

شیائومی پیش از این رسما اعلام کرده که در روز بیست و چهارم ماه فوریه (فردا) و در جریان کنگره جهانی موبایل از گوشی هوشمند می 5 خود رونمایی می‌کند. همچنین مراسم معرفی اختصاصی برای این گوشی در کشور چین نیز به طور همزمان تدارک دیده شده است. بنابراین کمتر از 24 ساعت تا معرفی رسمی پرچمدار جدید شیائومی باقی مانده و تازه‌ترین گزارشات به دست آمده از احتمال عرضه رسمی این گوشی در کشور چین از بعد از ظهر فردا خبر می‌دهند!

به گزارش کلیک، شیائومی قصد دارد که هر چه سریع‌تر عرضه گوشی هوشمند می 5 خود را آغاز کند و با توجه به گزارشات اخیر منتشر شده از سوی منابع چینی، ظاهرا فردا علاوه بر رونمایی از این محصول شاهد آغاز عرضه گسترده آن نیز خواهیم بود. طبق گزارش منبع Beijing Times به منظور عرضه گوشی می 5 از روز بیست و چهارم فوریه با تیم و کمپانی Suning وارد همکاری شده و قرار است که پس از معرفی رسمی این محصول، ظرف چند ساعت عرضه رسمی آن آغاز شود.

1

بنا به گزارشات کنونی به دست آمده، احتمالا گوشی هوشمند شیائومی می 5 از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شوند. خبر عدم تجهیز این محصول به نمایشگر QHD پیش از این به طور رسمی تایید شده بود. این گوشی از نظر ظرفیت رم احتمالا شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود و حافظه داخلی آن نیز شامل نسخه‌های متنوعی خواهد شد. گفته شده که این گوشی از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 نیز بهره‌مند شده و سنسور دوربین اصلی آن 16 مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل پیش فرض نصب شده بر روی گوشی می 5 شیائومی هم اندروید 60 مارشمالو بوده و در کنار آن رابط کاربری اختصاصی شیائومی با نام MIUI 7 OS نیز اجرا می‌شود. زیر صفحه نمایش این گوشی دکمه Home آن طراحی می‌شود که وظیفه اسکنر اثر انگشت کاربر را نیز به همراه خواهد داشت.

لازم است که مجددا اشاره کنیم، گوشی هوشمند شیائومی می 5 فردا و طی مراسمی اختصاصی در رویداد MWC 2016 و همچنین رویدادی اختصاصی در شهر پکن چین معرفی می‌شود. شما عزیزان می‌توانید اخبار آنی مرتبط با این گوشی هوشمند را از طریق کلیک دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر