شیائومی می 5 در بنچمارک GeekBench امتیاز 4892 کسب کرد

طی چند ماه اخیر گوشی هوشمند شیائومی می 5 (Xiaomi Mi5) از جمله محصولاتی بوده که شایعات زیادی در رابطه با آن منتشر شده است. اما امروز شاهد ثبت امتیاز 4892 از سوی این گوشی در بنچمارک GeekBench بودیم.

شیائومی می 5 در بنچمارک GeekBench امتیاز 4892 کسب کرد

کمپانی شیائومی در سال 2015 عملکرد فوق‌العاده داشت و میزان استقبال کاربران از محصولات باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه این برند چینی جالب توجه بوده است. اما شیائومی بنا به دلایل خاصی در سال گذشته گوشی هوشمند می 5 خود را معرفی نکرد و عرضه آن به سال 2016 موکول شد. چندی پیش آقای لیوان جیانگ (Liwan Jiang) از بنیانگذاران کمپانی شیائومی رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند می 5 این شرکت ماه آینده معرفی می‌شود. همچنین وی اشاره داشت که عرضه گسترده این محصول هم تنها یک هفته پس از معرفی رسمی آن آغاز می‌شود.

اما امروز و دقایقی پیش شاهد فاش‌سازی اطلاعات گوشی هوشمند شیائومی می 5 در بنچمارک GeekBench بودیم. بر اساس اطلاعات مندرج در فایل ارائه شده، گوشی هوشمند می 5 شیائومی به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند می‌شود و سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در آن تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام خواهد بود. همچنین ظاهرا رم این گوشی ظرفیت 3 گیگابایتی را به همراه دارد. البته برخی از کارشناسان و منابع خبری عقیده دارند که گوشی هوشمند شیائومی می 5 از نظر ظرفیت رم در دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی عرضه می‌شود. در هر حال نتایج بنچمارک GeekBench که دقایقی پیش منتشر شده، مربوط به نسخه بهره‌مند از رم 3 گیگابایتی این محصول می‌شود.

1

در فایل ارائه شده، گوشی هوشمند شیائومی می 5 توانسته در شرایط تک هسته‌ای بنچمارک GeekBench امتیاز 2182 را کسب نماید و در شرایط پردازش اطلاعات چند هسته‌ای نیز توانست به امتیاز 4892 دست پیدا کند. این امتیازات ثبت شده به وضوح قدرت عملکرد گوشی شیائومی می 5 و تراشه اسنپدراگون 820 به کار گرفته شده در آن را نمایش می‌دهند. پیش از این گفته شد که گوشی هوشمند می 5 شیائومی احتمالا از صفحه نمایشی 5.1 اینچی و با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسلی یا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود. همچنین بدنه این گوشی احتمالا از ترکیب مواد فلزی و شیشه‌ای ساخته می‌شود. در این بین برخی از کارشناسان عقیده دارند که شیائومی نسخه بهره‌مند از رم 4 گیگابایتی گوشی هوشمند می 5 خود را به نمایشگری با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسلی مجهز می‌کند تا از این نظر هم نسبت به سایر برندهای تولید کننده گوشی و پرچمداران آن‌ها عقب نماند.

به طور کلی طی چند وقت اخیر شایعات بسیار زیادی در رابطه با گوشی هوشمند شیائومی می 5 منتشر شده، اما بدن تردید در آینده نزیدک و با رونمایی رسمی از این گوشی شاهد معرفی خصوصیات و ویژگی‌های رسمی این محصول خواهیم بود. انتظار داریم که شیائومی گوشی هوشمند می 5 خود را با طراحی فوق‌العاده دقیق و برتری روانه بازار کند و احتمالا استقبال بسیار عالی از این محصول به عمل خواهد آمد.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر