آغاز فروش ویژه گوشی شیائومی می ۵ پرو از ششم آوریل!

فروش ویژه گوشی هوشمند شیائومی می ۵ پرو (Xiaomi Mi 5 Pro) از روز ششم ماه آوریل آغاز می‌شود. پیش بینی شده که استقبال کاربران از فروش ویژه این محصول چشمگیر باشد.

آغاز فروش ویژه گوشی شیائومی می ۵ پرو از ششم آوریل!

کمپانی شیائومی که در سال ۲۰۱۰ میلادی شروع به کار کرد و با گذشت تنها ۵ سال توانسته به یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های عرضه کننده گوشی در چین تبدیل شود در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ (MWC 2016) به طور رسمی گوشی هوشمند شیائومی می ۵ خود را معرفی کرد. این محصول در دو نسخه مختلف و با ظرفیت‌های رم ۳ و ۴ گیگابایتی معرفی شد. شیائومی نسخه مجهز به رم ۳ گیگابایتی این گوشی را از نظر حافظه داخلی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌کند و این محصول با نام رسمی شیائومی می ۵ روانه بازار می‌شود. اما نسخه مجهز به رم ۴ گیگابایتی این گوشی از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی بهره‌مند شده و با نام اختصاصی شیائومی می ۵ پرو روانه بازار می‌شود. نسخه اصلی این گوشی هوشمند یعنی شیائومی می ۵ چند وقتی بوده که در کشور چین عرضه شده، اما تاکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه نسخه پرو آن ارائه نشده بود! اما ساعاتی پیش اطلاعاتی در این رابطه منتشر شد!

به گزارش کلیک، ظاهرا فروش گوشی هوشمند شیائومی می ۵ پرو از روز ششم ماه آوریل آغاز می‌شود. ظاهرا شیائومی برای مدت زمان کوتاهی شرایط فروش ویژه‌ای را برای گوشی شیائومی می ۵ پرو در نظر می‌گیرد که اصطلاحا به این شیوه فروش Flash Sale گفته می‌شود. البته در این شرایط فروش، کاربران باید ابتدا به منظور خرید دستگاه درخواستی را پر کرده و یا اصطلاحا ثبت نام نمایند و سپس تکلیف افراد واجد شرایط به منظور خرید دستگاه از طریق استراتژی‌های عملکرد خاصی کمپانی نظیر برگزاری قرعه کشی و .... روشن می‌شود. نکته جالب توجه در این است که روز ششم ماه آوریل در واقع دقیقا روزی است که شیائومی در سال ۲۰۱۰ شروع به کار کرد و وارد عرصه موبایل شد. بنابراین این احتمال وجود دارد که شرایط فروش ویژه گوشی شیائومی می ۵ پرو به شکل فوق‌العاده جالب توجهی ارائه شود و در واقع شیائومی یک حرکت سمبلیک را در این روز ارائه کند.

شیائومی نسخه‌ای مجزا از گوشی می ۵ پرو خود را با نام اختصاصی Commemorative Edition نیز پیش فروش کرده بود. بنا به گزارش شیائومی، تنها ۲۰۰۰ نسخه از این گوشی عرضه می‌شود تا کنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ نفر به منظور خرید این محصول ثبت نام کرده‌اند. احتمالا عرضه این گوشی هوشمند از روز سی و یکم ماه مارس آغاز خواهد شد. حال شاید بد نباشد که نگاهی به خصوصیات و ویژگی‌های فنی گوشی هوشمند شیائومی می ۵ پرو بیاندازیم که فروش ویژه آن از روز ششم ماه آوریل آغاز می‌شود.

گوشی هوشمند شیائومی می ۵ پرو از صفحه نمایشی ۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی یا ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل بهره‌مند بوده و رم آن ظرفیت ۴ گیگابایتی دارد. حافظه داخلی این محصول ۱۲۸ گیگابایتی بوده و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام در آن مورد استفاده قرار گرفته شده است. باتری این گوشی ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و دوربین اصلی و سلفی آن هم به ترتیب از سنسورهایی ۱۶ و ۴ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. هم اکنون قیمت اصلی و در نظر گرفته شده برای فروش این گوشی معادل با ۴۱۵ دلار است که قیمتی به واقع عالی برای یک گوشی هوشمند مجهز به بستر سخت افزاری این چنینی محسوب می‌شود. با این وجود شرایط ویژه فروش این گوشی از سوی شیائومی می‌تواند بسیار جالب توجه‌تر باشد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با جزئیات فروش ویژه این محصول باید تا روز ششم ماه آوریل صبور باشیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر