ثبت درخواست پیش خرید شیائومی می 5 با رکورد 16.8 میلیون رزرو به پایان رسید

سرانجام و پس از گذشت 5 روز مهلت ثبت نام کاربران به منظور خرید ویژه گوشی هوشمند می 5 شیائومی به پایان رسید و بیش از 16.8 میلیون نفر برای خرید این گوشی ثبت نام کردند!

ثبت درخواست پیش خرید شیائومی می 5 با رکورد 16.8 میلیون رزرو به پایان رسید

کمپانی شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 رسما از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند می 5 (Xiaomi Mi 5) رونمایی کرد. ساعاتی بعد از معرفی این محصول، کمپانی شیائومی امکان ثبت نام برای خرید ویژه این گوشی را فراهم آورد. فروش ویژه این گوشی که اصطلاحا به آن Flash Sale گفته می‌شود، شرایط خاصی است که از سوی کمپانی شیائومی در نظر گرفته شده و به موجب آن دستگاه با تخفیف‌ ویژه‌ای در اختیار کاربران علاقمند قرار می‌گیرد. کمپانی شیائومی اعلام کرد که افراد علاقمند مدت زمان 5 روز زمان دارند تا برای شرکت در فروش ویژه گوشی شیائومی می 5 ثبت نام به عمل آورند. ساعاتی پیش رسما زمان 5 روزه مربوط به ثبت نام برای شرایط خرید ویژه این گوشی به پایان رسید و شیائومی با رکورد ثبت نام و درخواست جالب توجه‌ای مواجه شده است.

به گزارش کلیک، بیش از 16.8 میلیون نفر به منظور خرید گوشی هوشمند شیائومی می 5 تحت شرایط ویژه فروش آن ثبت نام به عمل آورده‌اند. جالب است بدانید که این تعداد افراد تنها کاربران چینی هستند که درخواست خرید این محصول را به ثبت رسانده‌اند. این تعداد درخواست ثبت یک رکورد جالب توجه به شمار می‌رود و مطمئنا خبر از آینده‌ای بهتر برای شیائومی دارد. هنوز شیائومی اعلام نکرده که چه تعداد گوشی هوشمند می 5 خود را در شرایط ویژه فروش عرضه می‌کند. ممکن است شیائومی تعداد محدودی از این محصول را برای شرایط ویژه فروش عرضه نماید، در این شرایط اولویت تحویل با افرادی است که زودتر نسبت به ثبت نام برای خرید این گوشی اقدام کرده‌اند.

شایان ذکر است که شرایط ویژه فروش ارائه شده تنها برای نسخه اصلی و مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی ارائه شده است و نسخه پرو آن که از رم 4 گیگابایتی بهره‌ می‌برد در این پیش فروش ویژه قابل خرید نبوده است. نسخه اصلی گوشی شیائومی می 4 از نظر ظرفیت حافظه داخلی شامل دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی می‌شود، اما نسخه پرو آن از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره‌مند است.

صفحه نمایش به کار گرفته شده در هر دو نسخه از گوشی هوشمند شیائومی می 5 نمایشگری 5.15 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بوده و هر دو نسخه از این محصول به تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 820 کوالکام مجهز هستند. شایان ذکر است که گوشی هوشمند می 5 شیائومی هم اکنون مقرون به صرفه‌ترین گوشی مجهز به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 محسوب می‌شود. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب از سنسورهایی 16 و 4 مگاپیکسلی تشکیل شده و باتری دستگاه 3000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند بوده و رابطه کاربری اختصاصی MIUI شیائومی نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی شده است.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر