شیائومی می 5 بیستم ماه فوریه معرفی می‌شود

بنا به تازه‌ترین خبرهای ارائه شده، ظاهرا کمپانی شیائومی به سختی در تلاش است تا گوشی هوشمند می 5 خود را در روز بیستم ماه فوریه رسما معرفی کند.

شیائومی می 5 بیستم ماه فوریه معرفی می‌شود

مدت‌هایست که شایعات زیادی در رابطه با پرچمدار بعدی کمپانی شیائومی یعنی گوشی هوشمند شیائومی می 5 (Xioami Mi5) می‌شنویم. این شرکت چینی به تازگی رسما اعلام کرد که کعرفی پرچمدار جدیدش تا قبل از تحویل سال جدید چینی انجام نمی‌شود. تحویل سال جدید در کشور چین طی روز هشتم ماه فوریه انجام می‌گیرد، بنابراین تا پیش از این روز شاهد رونمایی از گوشی هوشمند شیائومی می 5 نخواهیم بود.

اما طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا کمپانی شیائومی قصد دارد که گوشی هوشمند می 5 خود را در روز بیستم ماه فوریه رسما معرفی کرده و عرضه آن را نیز با تاخیر هر چه کمتر آغاز کند. خبرهای جدید به دست آمده از سوی کارمندان شرکت فاکسکان ارائه شده است. فاکسکان در تولید گوشی هوشمند می 5 با کمپانی شیائومی همکاری می‌کند و بنا به گزارشات کارمندان این شرکت، ظاهرا ساعت کاری آن‌ها به شدت افزایش یافته تا بتوانند گوشی هوشمند شیائومی می 5 را به منظور عرضه انبوه در ماه فوریه آماده کنند. بر این اساس گفته شده که شیائومی این گوشی هوشمند را در روز بیستم ماه آینده معرفی خواهد کرد و به شدت سعی دارد که عرضه رسمی آن را از روز بیست و یکم همان ماه آغاز کند.

طبق اطلاعاتی که پیش از این در رابطه با این گوشی هوشمند ارائه شده بود، احتمالا شاهد به کارگیری صفحه نمایشی 5.1 اینچی و با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسلی در این محصول خواهیم بود. البته برخی از منابع مدعی شده‌اند که شیائومی این گوشی هوشمند را به نمایشگری با وضوح تصویر فول اچ دی مجهز می‌کند. رم این گوشی ظرفیت 4 گیگابایتی را ارائه کرده و احتمالا شیائومی می 5 از نظر ظرفیت حافظه داخلی شامل نسخه‌های متنوعی خواهد شد. ضمنا این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند می‌شود و بدنه آن از مواد فلزی ساخته خواهد شد. دوربین اصلی و سلفی شیائومی می 5 هم احتمالا از سنسورهایی 16 و8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و دستگاه از قابلیت شارژ سریع 3.0 یا همان Quick Charge 3.0 شرکت کوالکام پشتیبانی خواهد کرد. در حل حاضر صحت هیچ یک از موارد فوق به طور رسمی از سوی شیائومی به تایید نرسیده، اما انتظار داریم که نهایتا تا پایان ماه آینده شاهد رونمایی رسمی از این گوشی هوشمند باشیم.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر