کاربران از Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3 غافل نشوند

گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3؛ دستگاه های بسیار خوبی هستند که به دلیل تمرکز مشتریان بر روی برندهای دیگر مهجور واقع‌شده‌اند.

کاربران از Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3 غافل نشوند

کلیک-امروزه در هر محفل و جمعی که صحبتی راجع به تکنولوژی و گوشی های هوشمند باشد همه از گوشی های جدید برندهای مشهور مانند سامسونگ نوت ۷ و یا آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس صحبت می کنند. دلیل فراگیر بودن این اسم ها و برندها بی شک کیفیت آن ها و عملکرد خوب در طی سالیان طولانی است اما در دنیا فقط این دو برند ساخت گوشی های همراه وجود ندارد بلکه بسیاری از برندهای خوب وجود دارند که به دلیل سر و صدای بیش از حد برندهای دیگر صدایشان به گوش مردم نمی رسد.

یکی از این برندهای معتبر شیائومی است که با گوشی های هوشمند جدید خود توانسته تأثیر مثبتی بر روی بازار بگذارد. در این مقاله ما به بررسی دو گوشی هوشمند جدید Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3 می پردازیم و با مقایسه این گوشی های هوشمند به کیفیت آن ها پی می بریم.

Xiaomi Mi5S

گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3؛ را دست‌کم نگیرید

بر اساس متنی در سایت Anand Tech, در واقع این گوشی هوشمند جدید شیائومی نسخه آپدیت شده Mi5 است. پردازنده ۸۲۱ اسنپدراگون و ۲ هسته CPU دلیل قدرت این گوشی از لحاظ سخت افزار است. شیائومی Mi 5S دارای حافظه RAM 3GB و ۴GB است و دارای حافظه داخلی ۶۴ GB و ۱۲۸ GB است. این گوشی هوشمند دارای اندروید مارشمالو ۶٫۰ است.

صفحه نمایش شیائومی Mi 5S دارای اندازه ۵٫۱۵ اینچ است و۱۹۲۰ X 1080 میزان رزولوشن تصویر آن است. ابعاد Mi 5S چیزی حدود ۱۴۵٫۶ x 70.3 x 8.25 و وزن آن ۱۴۵ گرم است. دوربین جلو Mi 5S 4 مگاپیکسل است و دوربین پشت آن ۱۲ مگا پیکسل است. باتری Mi S5 3200 mAh است.

قیمت Mi S5 با RAM 3GB حدود ۳۰۰ دلار است و با RAM 4GB حدود ۳۴۵ دلار است.

Asus Zenfone 3

گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi 5S و Zenfone 3؛ را دست‌کم نگیرید

گوشی هوشمند Asus Zenfone 3 با پردازنده ۶۲۵ اسنپدراگون قدرت یافته است. دارای حافظه RAM 4GB و حافظه داخلی ۶۴GB است و از کارت حافظه micro SD پشتیبانی می کند. اندروید ارائه شده بر روی Asus Zenfone 3 اندروید مارشمالو است.

Asus Zenfone 3 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی است و میزان رزولوشن تصویر ۱۹۲۰ X 1080 است. ابعاد این گوشی هوشمند ۵۲٫۶ x 77.4 x 7.7 است و وزن آن ۱۵۵ گرم است. در رابطه با دوربین Asus Zenfone 3 از شیائومی Mi 5S قوی تر عمل کرده است. دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی و دوبین پشت ۱۶ مگا پیکسلی دلیل بر این برتری است. باتری Asus Zenfone 3، ۳۰۰۰ mAh است.

قیمت Asus Zenfone 3 حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار است.

ارسال نظر