آیا گوشی Mi 5s شیائومی از دوربین IMX378 سونی استفاده می کند؟

اگر مایلید تصاویر ثبت شده با دوربین قدرتمند گوشی جدید شیائومی، یعنی Mi 5s را مشاهده کنید، با ما همراه شوید.

آیا گوشی Mi 5s شیائومی از دوربین IMX378 سونی استفاده می کند؟

به گزارش کلیک، سرانجام شرکت شیائومی پس از مدت های کار بر روی گوشی Mi 5s، دیروز این دستگاه و ۵s Plus را رسما معرفی کرد. مدل معمولی Mi 5s مانند مدل حرفه ای تر Plus دارای دوربین دوگانه نیست، ولی از نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین آن می توان فهمید که این گوشی از دوربین IMX378 سونی استفاده می کند.

جمعا تعداد ۲۶ تصویر با دوربین این گوشی گرفته شده است که می توانید آن ها را در پایین این بخش مشاهده نمایید. این تصاویر به هیچ وجه فشرده نشده اند، بنابر این شما می توانید با بزرگنمایی آن ها جزییات فوق العاده ای را مشاهده کنید. رزولوشن این تصاویر از ۴۰۰۰x3000 پیکسل (۱۲ مگاپیکسل) تا ۳۲۶۴x2488 پیکسل (۸ مگاپیکسل) متفاوت است.

همچنین گفته می شود؛ گوشی های "پیکسل" نام شرکت گوگل نیز که قرار است به زودی روانه بازار شوند، از همین مدل دوربین سونی بهره مند خواهند بود. عملکرد دوربین گوشی شیائومی در نور کم بسیار خوب است و این موضوع در تصاویر گرفته نیز واضح است. البته به یاد داشته باشید که این تصاویر به صورت حرفه ای و در شرایط مناسب گرفته شده اند تا قدرت دوربین Mi 5s را در نور کافی به نمایش بگذارند. هر چند این قضیه هیچ اشکالی ندارد، ولی ممکن است تصاویری که شما با دوربین گوشی خود ثبت می کنید با این ها تفاوت داشته باشند.

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند حرفه ای با دوربین پشتی قدرتمند هستید، Mi 5s می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. شما می توانید تصاویر گرفته شده با دوربین این گوشی را در زیر ببینید.

xiaomi-mi-5s-camera-untouched-samples20

ارسال نظر