آیفون ۷ رقیب پیدا کرد

شیائومی بعد از گوشی هوشمند Mi 5 این بار با گوشی Mi 5S و دوربین دوگانه این گوشی هوشمند به میدان رقابت آمده است که به نوعی رقیب آیفون ۷ و دوربین دوگانه اش محسوب می شود.

آیفون ۷ رقیب پیدا کرد

به گزارش کلیک، اطلاعات ارائه‌شده در رابطه با شیائومی Mi 5S و عکس هایی که از این گوشی هوشمند ارائه شده است نشان می دهد که این گوشی هوشمند به دوربین دوگانه مجهز شده است. عکس هایی که از دوربین Mi 5S منتشر شده است نشان دهنده فلاش دوگانه LED این دوربین است.

تصویری از مشخصات فنی Xiaomi Mi 5S منتشر شده است که این تصویر برخی مشخصات این گوشی هوشمند را نمایش می دهد.Mi 5S با اندروید ۶٫۰٫۱ عرضه می شود. دارای پردازنده ۸۲۱ اسنپدارگون و پردازنده گرافیکی Adreno 530 است. حافظه Mi 5S ظرفیت ۶GB حافظه RAM و ۲۵۶GB حافظه خارجی است.

صفحه نمایش Mi 5S به اندازه ۵٫۱۵ اینچ است و کیفیت آن ۱۰۸۰X1920، همراه با حسگر اثرانگشت می باشد. حس گر اثر انگشت الترا سونیک این گوشی هوشمند در زیر لایه شیشه ای صفحه نمایش آن قرار گرفته است.

مشخصات Xiaomi Mi 5S و اضافه شدن دوربین دوگانه به آن

مشخصات Xiaomi Mi 5S و اضافه شدن دوربین دوگانه به آن

دو مدل متفاوت از Mi 5S به بازار عرضه می شود. مدل استاندارد Mi 5S با تمام تجهیزات با قیمت ۳۰۰ دلار و مدل Mi 5S با تمام تجهیزات به احتمال زیاد با قیمت ۴۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد. هر دو مدل Mi 5S در ۲۷ سپتامبر پرده برداری خواهند شد.

ارسال نظر