مشخصات شیائومی می 7 لو رفت؛ استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 به همراه ۶ گیگابایت رم

رسانه کلیک – اخیرا لیستی در فضای مجازی منتشر شده که مشخصات شیائومی می 7 و قیمت احتمالی این پرچم‌دار را فاش می‌کند.

مشخصات شیائومی می 7 لو رفت؛ استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 به همراه ۶ گیگابایت رم

شیائومی از جمله شرکت‌های چینی محسوب می‌شود که محصولات پرچم‌دار را با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می‌کند. البته به نظر می‌رسد که این شرکت چینی کمی با روند عرضه محصولاتش فاصله گرفته و الگوی جدیدی را دنبال می‌کند.

این شرکت چینی اخیرا محصولات بالارده و میان‌رده‌اش را با قیمتی بالاتر نسبت به گوشی‌های هوشمند قبلی به بازار عرضه کرده است. البته با وجود افزایش قیمت همچنان محصولات شیائومی از مزیت مقرون به صرفه بودن، برخوردار هستند.

شیائومی می 6 یکی از پردچم‌دار سال ۲۰۱۷ شیائومی است که از تراشه اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند. با وجود توان سخت‌افزاری فوق‌العاده بالا، پرچم‌دار شیائومی نسبت به محصولات موجود در بازار، حدود ۳۵۰ الی ۴۰۰ دلار ارزان‌تر است.

همین امر به اهمیت پرچم‌دار سال ۲۰۱۸ شیائومی، می 7 می‌افزاید. اخیرا مشخصات شیائومی می 7 در فضای مجازی قرار گرفته که خبر از محصولی با توان سخت‌افزاری بالا می‌دهد.

می 7 در نیمه اول ۲۰۱۸ عرضه می‌شود، البته زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. یکی از ویژگی‌های این تلفن هوشمند برخورداری از نمایشگر بدون حاشیه است. این نمایشگر از ابعاد ۶.۰۱ اینچ برخوردار بوده و از پنل اولد با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ استفاده می‌کند.

به دلیل برخورداری از چنین مشخصاتی، سنسور حسگر اثر انگشت به پشت شیائومی می 7 انتقال یافته است. در مشخصات شیائومی می 7 استفاده از تراشه اسنپدراگون 845 ساخت کوالکام دیده می‌شود. این تراشه درواقع نسل بعدی سیستم-روی-یک- چیپ (SoC) کوالکام است که برای استفاده در محصولات سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

در مشخصات شیائومی می 7 به وجود تکنولوژی تشخیص سه بعدی چهره اشاره‌ای نشده است. علت آن نیز نیاز به زمان برای تکمیل این تکنولوژی اعلام شده است. از دیگر مشخصات شیائومی می 7 می‌توان به حافظه رم ۶ گیگابایتی، دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که از گشادگی دیافراگم f/1.7 برخوردار هستند.

ظرفیت باتری در می 7 نسبت به می 6 تغییری نکرده و همچنان از قابلیت شارژ سریع برخوردار است. پرچم‌دار جدید شیائومی با قیمت ۲۶۹۹ یوآن به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Ubergizmo

ارسال نظر