شیائومی امروز از Mi A1 رونمایی می‌کند

رسانه کلیک - امروز طی مراسمی در هند از جدیدترین پرچم‌دار شیائومی رونمایی می‌شود و این مدل قرار است در طبقه‌بندی جدیدی به بازار عرضه شود.

شیائومی امروز از Mi A1 رونمایی می‌کند

جدیدترین پرچم‌دار شیائومی Mi A1، امروز به علاقه‌مندان معرفی می‌شود. علی‌رقم شایعات بسیار زیادی که در مورد این مدل در رسانه‌ها پخش شده، این شرکت، هیچ بیانیه‌ای در ارتباط با این مدل صادر نکرده است. تنها چیزی که از این مدل می‌دانیم، این است که Mi A1 با دوربین‌های دوگانه به بازار عرضه می‌شود. رسانه‌های مختلفی این مراسم را به صورت زنده پوشش می‌دهند.

گوگل مدت‌ طولانی است که روی پروژه Android One کار می‌کند و در تلاش است تا کاربران، تجربه‌ای متفاوت نسبت به اندرویدهای پیشین داشته باشند. ظاهراً، جدیدترین پرچم‌دار شیائومی نیز بر اساس پروژه اندروید ۱ ساخته شده است.

اطلاعات زیادی از مشخصات این مدل در دست نیست اما بر اساس بنچمارک های موجود، مدل Mi A1 به پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ و پردازنده ۸ هسته‌ای octa-core مجهز بوده و رم آن ۴ گیگابایت است. سیستم‌ عامل این دستگاه در زمان ساخت، اندروید ۷٫۱ نوقا بود که ظاهراً به اندروید اوریو ارتقا یافته است.

قیمت این مدل با مدل Mi 5X به دلیل شباهت‌های بی‌شماری که دارند، احتمالاً یکسان است. در حال حاضر Mi 5X با قیمت ۱۵ هزار روپیه در هند به فروش می‌رسد. گفته می‌شود دوربین‌های Mi A1 همانند Mi 5X، دوگانه و دارای کیفیت ۱۲ مگاپیکسلی است؛ ضمن اینکه یکی از لنزهای آن معمولی و دیگری مجهز به لنز telephoto است.

به نظر می‌رسد دلایلی که شیائومی از موبایل‌های خود در هند رونمایی می‌کند، این است که این شرکت حضور پررنگی در بازار هند دارد. بازار هند برای گوشی‌هایی که بر اساس پروژه Android One ساخته شده‌اند، بسیار مناسب است. همچنین قیمت این مدل کمتر از ۲۰ هزار روپیه اعلام شده که این مبلغ در بازار هند بسیار عالی است و به فروش بیشتر این برند در این کشور کمک فراوانی می‌کند.

ارسال نظر