رونمایی از گوشی Mi Max 2 شیائومی با یک ادعای بزرگ در مورد شارژ باتری آن

شرکت شیائومی از جدیدترین گوشی هوشمند خود، Mi Max 2، رونمایی کرد. این گوشی دارای یک باتری بزرگ بوده و به ادعای این شرکت می تواند با هر بار شارژ تا دو روز انرژی دستگاه را تامین کند.

رونمایی از گوشی Mi Max 2 شیائومی با یک ادعای بزرگ در مورد شارژ باتری آن

به گزارش کلیک ، شیائومی پس از رونمایی از جدید ترین گوشی هوشمند پرچمدار خود، یعنی Mi 6 در ماه گذشته، اکنون دست به پرده برداری از گوشی جدیدی زده است. گوشی هوشمند Mi Max 2 امروز طی رویدادی در شهر پکن رونمایی شد و از روز ۱۱ خرداد در چین با قیمتی در حدود ۲۴۷ دلار قابل تهیه خواهد بود.

شیائومی مدعی است که نسخه اصلی Mi Max که با صفحه نمایش بزرگ خود شناخته می شود، بیش از سه میلیون فروش کرده است. نقطه قوت اصلی نسخه دوم این گوشی، باتری ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که به گفته این شرکت با هر بار شارژ تا دو روز دوام خواهد آورد. گفته می شود که باتری این دستگاه طی یک ساعت تا ۶۸ درصد شارژ می شود که این میزان، انرژی لازم برای تماشای فیلم تا ۱۸ ساعت و یا مکالمه تا ۵۷ ساعت را تامین می کند.

گوشی Mi Max 2 دارای بدنه ای فلزی به همراه یک صفحه نمایش ۶٫۴۴ اینچی است. این دستگاه که با ۴ گیگابایت رم عرضه می شود دارای دو نسخه مختلف با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی است. مدل ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی قیمت بالاتری داشته و در حدود ۲۹۰ دلار برچسب خورده است. این گوشی هوشمند از یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی بهره برده و دارای اسپیکر استریو و یک حسگر اثر انگشت در بخش پشتی است. تمامی این قابلیت ها توسط پردازنده هشت هسته ای و ۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۶۲۵ کوالکام مدیریت و پردازش می شود.

از نظر نرم افزاری نیز، این گوشی از رابط کاربری اختصاصی MI UI شیائومی به همراه قابلیت کار با یک دست بهره می برد. همچنین این شرکت به زودی نسخه ای را با قابلیت تقسیم صفحه نمایش منتشر می کند که امکان اجرای همزمان چند برنامه یا مالتی تسکینگ را فراهم می کند.

هنوز زمان عرضه این گوشی در بازار های بین المللی مشخص نشده است، ولی با توجه به محبوبیت فراوان مدل قبلی این گوشی، یعنی Mi Max، باید منتظر عرضه قریب الوقوع Mi Max2 به بازار کشور های دیگر نیز باشیم.

ارسال نظر