Mi MIX 2 شیائومی با اسپیکر بهینه شده از راه می رسد

شرکت شیائومی در پاییز سال ۲۰۱۶ به معرفی فبلت خاصی پرداخت که باید آن را اولین گوشی‌هوشمند بدون حاشیه به شمار آورد. این محصول Mi MIX نام داشته و از مشخصات یک پرچم‌دار نیز برخوردار بود. حال شاهد انتشار جزئیاتی درباره نسل بعدی این اسمارت‌فون جذاب چینی هستیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب سایت کلیک همراه باشید.

Mi MIX 2 شیائومی با اسپیکر بهینه شده از راه می رسد

به گزارش کلیک - Mi MIX شیائومی از صفحه‌نمایشی با نسبت تصویر ۹۱:۳ بهره برده که موجب افزایش وضوح صفحه‌نمایش می‌شود. اگر شما متوجه موضوع نشدید باید بیان داشت که G6 ال‌جی و گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ دارای یک درصد نسبت پایین‌تر هستند تا جایی برای دوربین سلفی، اسپیکر و ویژگی‌های امنیتی دیگر وجود داشته باشد. شیائومی در فبلت فعلی Mi MIX از اسپیکرهای پیزوالکتریکی استفاده کرده، اسپیکری که قدرت صوتی بالایی داشته اما کیفیت پایین‌تری نسبت به سایر دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. براساس آخرین شایعه‌ها، شیائومی می‌خواهد این اسپیکر را در نسل بعدی Mi MIX بهبود بخشد.

این شرکت شیائومی اعلام داشت که برای بهبود کیفیت صوتی با AAC Technologies همکاری کرده و بنابراین باید انتظار وجود اسپیکر جدیدی را در Mi MIX 2 داشت. اگر با شرکت AAC Technologies آشنایی ندارید باید بیان کرد این کمپانی بیشتر در زمینه تولید اسپیکرهای کوچک و روانشناسی، قطعات گوشی‌های‌هوشمند و برخی دیگر فعالیت دارد. از این رو همکاری با شرکت مذکور می‌تواند Mi MIX 2 را با اسپیکرهای بهبودیافته همراه سازد. به گزارش GSMArena، اسپیکر تلفن‌هوشمند Mi MIX 2 از استاندارد ۳GPP برخوردار بوده که تجربه صوتی بهتری ارائه می‌دهد. گفته می‌شود نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در Mi MIX 2 تا ۹۳ درصد افزایش پیدا می‌کند که موجب طراحی جذاب‌تر این اسمارت‌فون می‌شود.

در زمینه مشخصات باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی LPDDR4X ، صفحه‌نمایش OLED با کیفیت QHD و برخی دیگر را نام برد. انتظار می‌رود معرفی و عرضه Mi MIX 2 شیائومی در اواخر سال جاری صورت گیرد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و جزئیات بیشتر و رسمی در کار نیست تا به آن پرداخت. شایان ذکر بوده Mi Mix در اواخر سال گذشته معرفی و با قیمتی بیش از ۷۰۰ دلاری روانه بازار شده است.

منبع: wccftech

ارسال نظر