شیائومی Mi Mix 2S احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 ظاهر شود

رسانه کلیک - کمتر از یک ماه دیگر تا شروع نمایشگاه MWC 2018 زمان باقی مانده و برخلاف سال های گذشته، امسال شرکت های کمی از پرچمداران خود در این نمایشگاه رونمایی می کنند. در این میان، امکان معرفی گوشی شیائومی Mi Mix 2S در نمایشگاه MWC 2018 وجود دارد.

شیائومی Mi Mix 2S احتمالا در نمایشگاه MWC 2018 ظاهر شود

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، گوشی هوشمند شیائومی Mi 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد شد ( شیائومی می 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ). به همین دلیل انتظار می رود این شرکت چینی از دستگاه دیگری در این نمایشگاه رونمایی کند. بنابر گزارشات جدید، شیائومی در MWC 2018 از نسخه بهبود یافته Mi Mix 2 رونمایی خواهد کرد، نام این دستگاه شیائومی Mi Mix 2S خواهد بود.

اگر شایعات حقیقت داشته باشند، قدرت شیائومی Mi Mix 2S را پردازنده قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند که در این صورت این دستگاه تبدیل به یکی از اولین گوشی های هوشمندی می شود که از این پردازنده بهره می برد. سامسونگ در نمایشگاه MWC 2018 از پرچمداران آینده خود رونمایی خواهد کرد که آن ها نیز به چیپست اسنپدراگون 845 مجهز می شوند ( گلکسی اس ۹ یکشنبه ۶ اسفند رونمایی می شود ).

شیائومی Mi Mix 2S

اطلاعات زیادی در رابطه با مشخصات فنی شیائومی Mi Mix 2S منتشر نشده و تنها می دانیم که پردازنده اسنپدراگون 845 در آن انجام وظیفه خواهد کرد. همانند نسخه اصلی این دستگاه یعنی Mi Mix 2، انتظار می رود که نمونه جدید نیز به طراحی تمام صفحه مجهز شود و شاهد حاشیه های بسیار کمی برای نمایشگر آن باشیم.

شیائومی با معرفی نسل اول Mi Mix زبان طراحی جدیدی را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد. بعد از معرفی این دستگاه بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های هوشمند محصولات خود را با طراحی مشابه و به صورت تمام صفحه معرفی و روانه بازار کردند.

این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه MWC 2018 با این دستگاه ملاقات نکنیم و این گزارش تنها یک شایعه باشد. با این حال، فاصله کمی تا شروع این نمایشگاه باقی مانده است و برای بررسی صحت این گزارش نباید مدت زمان زیادی منتظر بمانیم.

ارسال نظر