تصاویری از نسخه‌های آزمایشی گوشی شیائومی می میکس 3 لو رفت!

رسانه کلیک - تصاویری از نسخه‌های آزمایشی گوشی شیائومی می میکس 3 منتشر شده که پرچم‌دار آینده شیائومی را با نرخ نمایشگر نسبت به بدنه بسیار بالایی نشان می‌دهند.

تصاویری از نسخه‌های آزمایشی گوشی شیائومی می میکس 3 لو رفت!

شیائومی یکی از شرکت‌های بزرگ در عرصه تولید تلفن‌های هوشمند است که طی سال‌های اخیر محصولاتی با نمایشگر بدون حاشیه عرضه کرده است. از محصولات مطرح و پرچم‌دار این شرکت، گوشی‌های می میکس و می میکس 2 محسوب می‌شوند که دارای نمایشگر تقریبا بدون حاشیه هستند.

موفقیت این محصولات در فروش به حدی بوده که شرکت چینی به فکر تولید گوشی شیائومی می میکس 3 است. البته عرضه زود هنگام این تلفن هوشمند کمی بعید به نظر می‌رسد و در حال حاضر تنها شاهد انتشار شایعات و اخبار در مورد می میکس 3 خواهیم بود.

با این حال، تصاویری در فضای مجازی قرار گرفته که نسخه آزمایشی گوشی شیائومی می میکس 3 را به نمایش می‌گذارد. این تصاویر در شبکه اجتماعی چینی به نام «ویبو» منتشر شده است. در این تصاویر شاهد کاهش بیشتر حاشیه‌ها و تغییرات جزئی در طراحی گوشی شیائومی می میکس 3 هستیم.

این طراحی طبیعتا موجب تغییراتی در ابعاد و همچنین نرخ نمایشگر به بدنه می میکس 3 نسبت به می میکس 2 می‌شود. در تصاویر، سه نسخه آزمایشی با طراحی‌های متفاوت از گوشی شیائومی می میکس 3 به چشم می‌خورد. این تفاوت‌ها شامل جایگاه سنسور و طراحی پنل پشتی می میکس 3 است. آنچه وجه مشترک هر سه نسخه آزمایشی به نظر می‌رسد، افزایش نرخ نمایشگر به بدنه است.

می میکس 2 در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این محصول از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند، البته احتمالا در گوشی شیائومی می میکس 3 از تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌شود. ضمن اینکه در می میکس 2 شاهد مشخصاتی مانند نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با نرخ نمایشگر به بدنه ۸۰.۰۸ درصدی، باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی و رم ۸ گیگابایتی هستیم.

به احتمال زیاد گوشی شیائومی می میکس 3 نیز از مشخصات سخت‌افزاری مشابه و در بعضی گزینه‌ها بهتر از می میکس 2 معرفی می‌شود.


  • گوشی شیائومی می میکس 3

  • گوشی شیائومی می میکس 3

  • گوشی شیائومی می میکس 3

  • گوشی شیائومی می میکس 3

منبع: gizmochina

ارسال نظر