جزییات جدید و شنیدنی از گوشی شیائومی Mi MIX II منتشر شد

مدیر اجرایی شرکت شیائومی طی بیانه‌ ای اعلام کرد که نسخه بعدی از سری گوشی‌ های زیبا و قدرتمند Mi MIX قرار است در سال جاری میلادی معرفی شود. وی هم چنین در این بیانه تعدادی از ویژگی‌ های عالی این گوشی را هم معرفی کرده است که سبب می ‌شود گوشی Mi MIX II از محصول سال قبل شیائومی در این رده بسیار جذاب‌ تر باشد.

جزییات جدید و شنیدنی از گوشی شیائومی Mi MIX II منتشر شد

به گزارش کلیک ، شرکت شیائومی با عرضه گوشی هوشمند Mi MIX تمام منتقدان را به سکوت وا داشت و حیرت کاربران را برانگیخت. زیرا شیائومی از محصولی رونمایی کرد که رسانه های مستقل از آن به عنوان یکی از پرطرفدارترین گوشی های سال ۲۰۱۶ یاد می کنند. طبق گفته مدیرعامل این شرکت، شیائومی قصد دارد هم چنان از رنگ سفید که در Mi MIX به کار گرفته شده بود در محصول جدید خود استفاده نماید. هم چنین به نظر می رسد که از لحاظ زیبایی شناسی نیز شیائومی از مدل Mi MIX الهام خواهد گرفت تا بتواند بار دیگر شگفتی را که در سال ۲۰۱۶ رقم زد به پرچم دار جدید خود برگرداند.

مدیر عامل شیائومی می گوید Mi MIX II با لبه های باریک تر عرضه خواهد شد.

با در نظر گرفتن این موضوع که نسبت صفحه نمایش به بدنه در مدل Mi MIX رقم شگفت انگیز ۹۱٫۳ درصد است، شیائومی چطور می خواهد نسبت صفحه نمایش به بدنه را حتی از این رقم نیز فراتر ببرد؟ طبق پستی که در میکروبلاگ Weibo منتشر شد، گزارش شده است که Philippe Starck، کسی که پیش از این بر روی طراحی Mi MIX کار کرده بود، قرار است از طرف شرکت شیائومی برای طراحی Mi MIX II نیز به کار گرفته شود.

به نظر می رسد که شیائومی و Philippe Starck با یکدیگر ملاقات داشته و بر سر طراحی Mi MIX II به توافق رسیدند و تصمیم دارند تا از طراحی خلاقانه ای در پرچم دار بعدی استفاده کنند که طبق شایعات شنیده شده نسبت نمایشگر به بدنه ۹۳ درصد خواهد بود. با در نظر گرفتن ۹۱٫۳ درصد در مدل قبلی، نسبت ۹۳ درصد چندان زیاد به نظر نمی آید. اما باید در نظر داشت از آن جایی که در مدل جدید هیچ گونه دکمه فیزیکی Home وجود ندارد و حاشیه های گوشی باریک تر خواهند بود، همین امر کار را برای طراحی در نسخه جدید این گوشی سخت خواهد کرد.

mi-mix-2

به نظر می ‌رسد شیائومی در تلاش است که نسل جدید از پرچم داران خود را همگام با پرچمدارانی نظیر آیفون ۸ و گلکسی اس ۸ طراحی و روانه بازار کند. پیش از این خبرهایی به گوش رسیده بود که نشان می ‌داد گوشی های گلکسی اس ۸ و آیفون ۸ نیز قرار است بدون دکمه فیزیکی Home باشند و صفحه نمایش آن ها در لبه‌ های خود دارای یک حاشیه باریک خواهد بود.

به نظر می رسد که بدنه سرامیکی در گوشی Mi MIX II نیز به کار گرفته خواهد شد. در نتیجه بدنه این مدل نیز به اندازه بدنه مدل قبلی آسیب پذیر و شکننده خواهد بود. از طرفی انتظار می رود تا این بار موازنه ای در دوربین عقب و جلوی این مدل دیده شود، موازنه ای که در واقع در مدل قبلی وجود نداشت. هم چنین طبق بررسی های انجام شده کیفیت تصویر در موقعیت هایی با نورپردازی های مختلف در مدل قبلی پایین ارزیابی شد. بنابراین انتظار می رود که حتما از یک حسگر دوربین که دارای سرعت بیشتری است در مدل جدید استفاده شود تا این گوشی را به یک دستگاه ایده‌ال تبدیل کند؛ دستگاهی که نه تنها از لحاظ ظاهری زیبا است بلکه در عین حال عملکرد فوق العاده ای نیز دارد.

ارسال نظر