فروشگاه اختصاصی شیائومی در ایتالیا راه اندازی می شود

رسانه کلیک - شیائومی در نظر دارد اولین فروشگاه رسمی خود در شهر میلان ایتالیا را تحت عنوان Mi افتتاح کند. ورود شیائومی به ایتالیا به بحثی داغ در میان تحلیلگران بازار گوشی و موبایل تبدیل شده است.

فروشگاه اختصاصی شیائومی در ایتالیا راه اندازی می شود

این روزها شاهد رشد سریع شیائومی در بازار گوشی های همراه هستیم به طوری که این محصولات به این شرکت چینی در حال استخدام نیروی کار شامل یک مدیر و چهار منشی فروش برای فروشگاه جدید خود به نام Mi در شهر میلان است.

ورود شیائومی به ایتالیا از طریق عکس زیر که در فیس بوک منتشر شده مورد تایید قرار گرفته است. در این تصویر کلمه Ciao Italia به معنی «سلام ایتالیا» است.

لیست قیمت مدل های مختلف کوبایل های xiaomi

ورود شیائومی به ایتالیا

گفته می شود شیائومی به دنبال یک مدیر با حداقل 5 سال سابقه کار در شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی و تعدادی منشی با حداقل 2 سال سابقه کار است. متقاضیان باید علاوه بر داشتن دانش و درک عمیق از سیاست های شیائومی، در زمینه روند اصلی فناوری هم اطلاعات کافی داشته باشند. از طرفی، این افراد علاوه بر زبان ایتالیایی باید به زبان انگلیسی نیز مسلط باشند.

هنوز تاریخ دقیقی برای شروع فعالیت این فروشگاه اعلام نشده اما به احتمال قوی گوشی‌های Mi و Redmi در این فروشگاه عرضه شود. به نظر می رسد اطلاعات تکمیلی فروشگاه جدید Mi را بتوان در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) دنبال کرد، چرا که شیائومی قرار است در این نمایشگاه حضور به هم برساند.

این اولین باری نیست که شیائومی در یکی از کشورهای اروپایی فروشگاه افتتاح می کند؛ این شرکت چینی قبلا به کشورهای یونان و اسپانیا نیز پا گذاشته است. به علاوه، خرید اینترنتی گوشی های شیائومی نظیر Mi A1 و Mi Max 2 در ایتالیا از طریق سایت آمازون نیز انجام می شود؛ گرچه قیمت محصولات شیائومی در آمازون در مقایسه با آنچه در چین مشاهده می شود، تا حدودی بالا است.

ارسال نظر