گوشی هوشمند Mi6 شیائومی هفته آینده رونمایی می شود

شیائومی به زودی جدیدترین پرچمدار خود را با پردازنده اسنپ دارگون ۸۳۵ رونمایی  می کند. این گوشی با الگو برداری از سامسونگ در دو نسخه متفاوت عرضه می شود.

گوشی هوشمند Mi6 شیائومی هفته آینده رونمایی می شود

به گزارش کلیک ، پس از گمانه زنی های بسیار در مورد مشخصات و زمان رونمایی از گوشی هوشمند Mi6، سر انجام شرکت شیائومی با انتشار پوستری از زمان رونمایی این گوشی پرده برداشت. آن طور که مشخص است هدف اصلی این تولید کننده رونمایی از گوشی خود به دنبال Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ است تا حداقل سهم اندکی از این غول کره ای را از آن خود نماید. هر چند این سهم در مقایسه با سامسونگ چندان چشمگیر نیست، ولی باز هم بهتر از هیچ است!

انتظار می رود گوشی Mi6 شیائومی در روز ۳۰ فروردین رونمایی شود. شایعات حاکی از آن است که این گوشی از قابلیت زوم اپتیکال ۵x اسپرت بهره می برد

شیائومی می خواهد پای خود را جای پای سامسونگ قرار دهد. گوشی جدید این شرکت در دو مدل متفاوت با دو اندازه کوچک و بزرگ عرضه می شود. خبر های فاش شده در مورد مشخصات این دستگاه حاکی از آن است که Mi6 و Mi6 Plus به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ مجهز بوده و به ترتیب با صفحه نمایش ۵٫۱۵ و ۵٫۷ اینچی عرضه می شوند. اما در این مشخصات یک نقطه ضعف نا امید کننده هم دیده می شود و آن رزولوشن ۱۰۸۰p آن هاست.

شیائومی برای کاهش قیمت محصول نهایی و همچنین کاهش مصرف انرژی صرف شده توسط صفحه نمایش، ناچار شده تصمیم سختی را اتخاذ کند. اما نهایتا می توان این قضیه را به نفع کاربران دانست، چرا که به آن ها اجازه می دهد با شارژ کمتر بتوانند مدت زمان بیشتری با دستگاه خود کار کنند. از نظر ما رزولوشن ۱۹۲۰x1080 برای یک گوشی هوشمند کافیست و مقادیر بالاتر از آن چندان مهم نیست و فقط باعث هدر رفتن شارژ باتری می شود.

طبق گزارش ها، ممکن است مدل Mi6 Plus به دوربین دوگانه با قابلیت زوم اپتیکال ۵X مجهز باشد. البته این مورد قطعی نیست و هنوز تایید نشده است. با در نظر گرفتن تصویر فاش شده در روز های پیشین، می توان پیش بینی کرد که منظور شیائومی از به کار گرفتن عدد ۶ در پوستر خود، همان Mi6 است. با این حال برای این که شیائومی کاربران را به خرید مدل گران قیمت تر این گوشی تشویق کند، نسخه Mi6 Plus با قابلیت های بیشتر را نیز معرفی خواهد کرد.

این دو گوشی پرچمدار مثل همیشه از امکان افزایش حافظه بی بهره اند. بنابر این، اگر به دنبال خرید آن ها هستید، از مقدار حافظه داخلی مورد نیاز خود مطمئن شوید. به یاد داشته باشید که به روز رسانی های آینده اپلیکیشن ها و سیستم عامل مقدار زیادی از این حافظه را نیز اشغال می کند.

ارسال نظر