گوشی Mi6 Plus مجوز گرفت؛ منتظر عرضه پرچمدار غول پیکر شیائومی باشید

اخیرا گوشی هوشمند پرچمدار Mi6 Plus موفق به دریافت گواهینامه ۳C چین شده است. انتظار می رود این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و صفحه نمایش بزرگتر نسبت به مدل معمولی عرضه شود.

گوشی Mi6 Plus مجوز گرفت؛ منتظر عرضه پرچمدار غول پیکر شیائومی باشید

به گزارش کلیک، چند روزی بیشتر نیست که شیائومی از گوشی Mi6 رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند با مجهز بودن به قابلیت های متفاوت، پرچم داری شیائومی در سال ۲۰۱۷ را بر عهده دارد. این دستگاه به پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت رم، دوربین دوگانه ۱۳+۱۲ مگاپیکسلی پشتی و یک حسگر اثر انگشت در بخش جلو مجهز است. این گوشی در چهار رنگ متفاوت عرضه شده و قیمت پایه آن اندکی از ۳۰۰ دلار بالاتر است. قبل از رونمایی از این گوشی، شایعاتی در مورد Mi6 Plus نیز شنیده می شد. امروز مجددا خبر های جدیدی پیرامون این گوشی منتشر شده است. برای آگاهی بیشتر از این موضوع، با ماه همراه باشید.

گوشی Mi6 Plus شیائومی گواهینامه ۳C چین را دریافت کرد؛ آیا این گوشی به زودی رونمایی می شود؟

سری گوشی های گلکسی نوت سامسونگ با صفحه نمایش های بزرگ، محبوبیت چشمگیری در بازار گوشی های هوشمند دارند. همه تولید کنندگان سعی می کنند در تولید محصولات مشابه پای خود را جای پای این شرکت عظیم کره ای قرار دهند. با افزایش توانایی دستگاه ها در پردازش های پیچیده تر و سنگین تر، نیاز به صفحه نمایش های بزرگ تر برای ارائه قابلیت های بیشتر و محتوای بهتر افزایش یافته است. سامسونگ هر ساله با عرضه دو دستگاه از سری S و یک دستگاه با صفحه نمایش بزرگ از سری Note سعی می کند این نیاز را برآورده سازد. همچنین اپل نیز هر سال دو گوشی سری آیفون با اندازه صفحه متفاوت روانه بازار می کند.

اکنون شیائومی قصد دارد تا کار مشابهی را با Mi6 انجام دهد. گوشی Mi6 از یک صفحه نمایش ۵٫۱۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰x1080 بهره مند است. اگر چه این صفحه نمایش در روزگار نه چندان دور نمایشگر بزرگی به حساب می آمد، ولی این روز ها صفحه نمایش های ۵ اینچی به یک استاندارد متداول در بین گوشی های هوشمند تبدیل شده اند. طبیعتا این امر می تواند موجب دل زدگی بسیاری از کاربران شود. درصد چشمگیری از مشتریان بازار گوشی های هوشمند به دنبال دستگاه های بزرگ هستند و سامسونگ و اپل به خوبی به این موضوع پی برده اند.

به همین جهت، شیائومی به زودی گوشی هوشمند Mi6 Plus را روانه بازار خواهد کرد. اخیرا این دستگاه موفق به دریافت مجوز ۳C از سازمان های مرتبط چینی شده است. این دستگاه با شماره مدل MDE40 ذکر شده ولی جزییات زیادی از مشخصات آن در دسترس نیست. به احتمال زیاد شیائومی در این گوشی از یک باتری بزرگ تر استفاده می کند تا با مصرف بالاتر نیروی آن مقابله کند. برخی بر این باورند که شیائومی مقدار رم این دستگاه را نیز افزایش می دهد، ولی از آنجایی که Mi6 دارای رم ۶ گیگابایتی است، بعید به نظر می رسد که شیائومی در دستگاه بزرگتر خود از رم ۸ گیگابایتی بهره بگیرد.

انصافا، ۶ گیگابایت رم و پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ برای اکثر دستگاه ها و کاربران کافی است. صفحه نمایش بزرگ ۵٫۷ اینچی این گوشی، فضای بسیار بزرگی را در اختیار کاربر قرار می دهد و دوربین دوگانه آن نیز شما را از ثبت تصاویر بی نظیر مطمئن می کند. البته اندازه صفحه این گوشی هنوز قطعی نیست. خبر خوب این است که بالاخره شیائومی رویکرد جدی تری را نسبت به گوشی های هوشمند خود در پیش گرفته است. روز هایی که این شیائومی در حد یک استارت آپ بود گذشته و اکنون این شرکت باید قوانین یکسانی را با دیگران اجرا کند.

ارسال نظر