رابط کاربری MIUI 10 هفته آینده به همراه گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی می شود

رسانه کلیک - شیائومی مراسمی را در تاریخ 31 مه برگزار می کند که در آن، رابط کاربری MIUI 10 در کنار شیائومی می 8 معرفی خواهد شد.

رابط کاربری MIUI 10 هفته آینده به همراه گوشی شیائومی Mi 8 رونمایی می شود

مدیر عامل شیائومی به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ 31 مه شرکت تحت مدیریتش در مراسمی در شهر شنژن از چندین محصول رونمایی می کند. دیروز اعلام شد که در این مراسم با گوشی شیائومی Mi 8 ملاقات خواهیم کرد. بر اساس پستی که امروز توسط حساب کاربری رسمی MIUI در Weibo منتشر شده است، رابط کاربری MIUI 10 در تاریخ 31 مه معرفی خواهد شد.

سال گذشته این شرکت چینی ادعا کرد که 9 MIUI سرعت بالایی دارد با این حال به نظر می رسد که رابط کاربری MIUI 10 سرعت بالاتری را در مقایسه با نسخه قبلی در اختیار کاربران قرار می دهد.

در اوایل سال جاری میلادی شیائومی اعلام کرد که رابط کاربری جدید این شرکت برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل اندروید 5.0 و نسخه های قدیمی تر عرضه نخواهد شد.

به تازگی شیائومی رابط کاربری MIUI 9.5 را برای برخی از گوشی های هوشمند خود عرضه کرده است. با توجه به توقف عرضه برورزسانی MIUI 9 انتظار می رود که در آینده نزدیک MIUI 10 برای برخی از محصولات این برند ارائه شود.

به نظر می رسد پرچمدار آینده این کمپانی، شیائومی Mi 8 که در تاریخ 31 مه به صورت رسمی معرفی می شود اولین گوشی هوشمند مجهز به این رابط کاربری جدید باشد ( گوشی شیائومی می 8 در تاریخ 10 خرداد معرفی می شود ). با توجه به تصاویر فاش شده از می 8 می توان به این موضوع پی برد که رابط کاربری MIUI 10 برای برش نمایشگر بهینه شده است.

انتظار می رود در مراسم شیائومی از دستبد هوشمند Mi Band 3 نیز به صورت رسمی رونمایی شود. برخی شایعات به این موضوع اشاره دارند شیائومی به‌جای Mi 7 از گوشی می 8 رونمایی خواهد کرد. با این حال تصاویر منتشر شده در اینترنت خبر از معرفی هر دو دستگاه Mi 7 و Mi 8 می دهد.

ارسال نظر