مشخصات و تصویر گوشی Redmi 5 شیائومی فاش شد

امروز مشخصات یکی از گوشی های جدید شیائومی در سایت Tenaa فاش شد که می توان آن را به Redmi 5 نسبت داد. این گوشی از طراحی جدید و صفحه نمایش ۵ اینچی برخوردار است.

مشخصات و تصویر گوشی Redmi 5 شیائومی فاش شد

به گزارش کلیک ، شیائومی اخیرا گوشی هوشمند Redmi Note 4X را در کشور چین رونمایی کرده است و اکنون نیز مشخصات گوشی جدیدی از سری Redmi از سایت Tenaa منتشر شده است. این گوشی هوشمند که با شماره مدل MAE136 نشانه گذاری شده، موفق به دریافت گواهینامه از سایت Tenaa گردیده است. رسانه های چینی مدعی اند که این گوشی به احتمال زیاد همان Redmi 5 خواهد بود.

با نگاهی به اطلاعات منتشر شده از سوی Tenaa می توان به مشخصات کلیدی و طراحی گوشی هوشمند Redmi 5 پی برد. آن طور که مشخص است، این گوشی دارای بدنه ای فلزی با لبه های گرد بوده و حسگر اثر انگشتی در پشت آن گنجانده شده است. دوربین گوشی در لبه بالایی قرار گرفته و چراغ فلش نیز در کنار آن جا خوش کرده است. اگر به خاطر داشته باشید، دوربین مدل قبلی این سری، یعنی Redmi 4 در قسمت مرکزی و بالایی گوشی قرار گرفته بود. دکمه های ناوبری خازنی نیز در پایین صفحه قرار داشته و کلید های پاور و کاهش و افزایش صدا نیز در لبه سمتی راستی گنجانده شده است.

و اما در مورد مشخصات و قابلیت های این گوشی، باید انتظار به کارگیری یک صفحه نمایش ۵ اینچی در Redmi 5 را داشته باشیم که با یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه شده است. انتظار می رود که این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی کرده و ابعادی معادل ۱۴۱٫۳x69.6x8.9 میلی متر داشته باشد. غیر از موارد ذکر شده، فعلا اطلاعات بیشتری از مشخصات این گوشی در دسترس نیست.

عده ای بر این باورند که این گوشی فقط مدل جدیدی از سری فعلی با نام Redmi 4X است، چرا که شیائومی عادت دارد قبل از عرضه مدل های جدید، نسخه های متعددی را از هر مدل گوشی موجود ارائه کند. گوشی Redmi 4X می تواند در کنار Redmi Note 4X در ویترین گوشی های شیائومی قرار بگیرد. اما این فقط یک حدس و گمان است و طراحی متفاوت گوشی مشاهده شده در Tenaa به این معنی است که باید منتظر گوشی هوشمند جدیدی مثل Redmi 5 باشیم.

در حالی که شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری همانند نوکیا، سامسونگ و موتورولا خود را برای عرض اندام در رویداد MWC 2017 آماده می کنند، شیائومی تصمیم گرفته است تا آن را کاملا نادیده بگیرد. شاید این تصمیم به دلیل تاخیر در عرضه گوشی هوشمند Xiaomi Mi 6 باشد. گوشی Galaxy S8 سامسونگ که طبق شایعات از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ بهره می برد، اولین دستگاهی است که از این تراشه استفاده می کند. این یعنی سایر تولید کنندگان مجبورند یا از تراشه های قدیمی تر استفاده کنند و یا عرضه گوشی های خود را به تاخیر بیندازند.

ارسال نظر