انتشار غیر رسمی تصاویر و مشخصات Xiaomi Redmi 5

رسانه کلیک - تا به حال شایعات زیادی را پیرامون Xiaomi Redmi5 شنیده بودیم، اما این بار تصاویر رسمی این محصول از سوی شبکه اجتماعی Weibo به بیرون درز کرده است.

انتشار غیر رسمی تصاویر و مشخصات Xiaomi Redmi 5

تلفن هوشمد ردمی ۵ از تازه ترین محصولات میان رده شرکت چینی خوش نام شیائومی است که اگرچه هنوز با معرفی رسمی آن فاصله داریم، اما شاهد منتشر شدن تصاویری از آن هستیم که تقریبا تمامی مشخصات و حتی قیمت نسخه های مختلف این دستگاه را فاش کرده اند.

ردمی ۵ در ۳ نسخه با ۲ پردازنده و مشخصات متفاوت عرضه خواهد شد که با اتکا بر این تصاویر منتشر شده، می‌توان گفت یکی از آنها مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۶۲۵ و ۳ گیگابایت رم است و دیگری از اسنپ دراگون ۶۳۰ و ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد.

ردمی ۵

همچنین اندازه ۵ اینچی و کیفیت FullHD با فناوری IPS را در بخش صفحه نمایش می‌بینیم و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز بازوهای تصویربرداری دستگاه را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این شاهد یک باتری ۳٫۶۸۰ میلی آمپری هستیم که وظیفه نیرو رسانی به این مجموعه را به دوش می‌کشد، هرچند ردمی ۴ که نسل قبلی این محصول است به باتری ۴٫۱۰۰ میلی آمپری مجهز بود.

شیائومی در سه نسخه در دسترس خواهد بود؛ یک نسخه رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۱۶۲ دلار و دو نسخه از رم ۳ گیگابایتی با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه به قیمتهای ۱۲۶ و ۱۵۳ دلار.

بهره مندی از اندروید ۷٫۱٫۱ با رابط کاربری MIUI 9.0 شیائومی، سنسور اثر انگشت و درگاه کارت حافظه از دیگر ویژگی های مهم ردمی ۵ به شمار می‌روند. هنوز اطلاع دقیقی از زمان عرضه این میان رده نداریم.

ارسال نظر