گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی رسما معرفی شد

شیائومی به تازگی رویدادی اختصاصی را در کشور چین برپا ساخته و در طول این مراسم از گوشی هوشمند ردمی نوت 3 (Redmi Note 3) رونمایی کرده است.به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند در واقع اولین گوشی بهره‌مند از بدنه‌ی تمام فلزی و اسکنر تشخیص اثر انگشت کاربر کمپانی شیائومی محسوب می‌شود که قیمتی مقرون به صرفه را نیز به همراه دارد. با کلیک دات آی‌آر همراه باشید.

گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی رسما معرفی شد

به گزارش کلیک، این گوشی هوشمند در واقع اولین گوشی بهره‌مند از بدنه‌ی تمام فلزی و اسکنر تشخیص اثر انگشت کاربر کمپانی شیائومی محسوب می‌شود که قیمتی مقرون به صرفه را نیز به همراه دارد. با کلیک دات آی‌آر همراه باشید.

گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی در واقع جایگزین گوشی ردمی نوت 2 محسوب می‌شود و از نظر قابلیت‌های سخت افزاری پیشرفت‌های شایان ملاحظه‌ای را نسبت به این محصول شامل شده است. ردمی نوت 3 شیائومی به صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی مجهز شده که شیائومی نام این صفحه نمایش را "Sunlight Display" قرار داده و هدف از این نامگذاری نشان دادن قدرت و کیفیت عملکرد نمایشگر این محصول در شرایط تابش نور خورشید است. سیستم روی یک چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این گوشی هوشمند تراشه‌ی Helio X10 کمپانی مدیاتک بوده و از نظر رم این محصول در دو نسخه‌ی متنوع مجهز به رم‌های 2 و 3 گیگابایتی عرضه می‌شود. ظرفیت حافظه‌ی داخلی گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی هم با توجه به نسخه‌ای که خریداری می‌کنید متفاوت خواهد بود. نسخه‌ی بهره‌مند از رم 2 گیگابایتی این محصول با حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی عرضه می‌شود و نسخه‌ی بهره‌مند از رم 3 گیگابایتی آن حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی را به همراه دارد.

1

این گوشی هوشمند به باتری با توان و ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت مجهز شده و از این نظر هم نسبت به گوشی ردمی نوت 2 بهبود شایان ملاحظه‌ای را به همراه دارد، چرا که باتری به کار گرفته شده در ردمی نوت 2 شیائومی ظرفیت 3020 میلی آمپر ساعتی را به همراه داشت. دوربین اصلی و سلفی این گوشی هوشمند هم به ترتیب از سنسورهایی 13 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. اما همانطور که پیش از این هم اشاره داشتیم، گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی از اسکنر تشخیص اثر رنگشت کاربر نیز بهره می‌برد که این اسکنر دقیقا در بخش پشتی دستگاه و زیر نور فلش آن تعبیه شده است. عملکرد این اسکنر به واقع سریع است و کمپانی شیائومی مدعی شده که ظرف مدت زمان 0.3 ثانیه فرآیند آنالیز اثر انشگت کاربر و انجام عملیات قفل‌گشایی را به پایان می‌رساند.

بدنه‌ی این محصول از مواد و قابل تمام فلزی تشکیل شده، با این وجود بخش‌هایی از اطرف و لبه‌های این محصول از مواد پلاستیکی تشکیل می‌شود تا قابلیت آنتن‌دهی دستگاه بهبود یابد. ضخامت بدنه‌ی ردمی نوت 3 شیائومی 8.65 میلیمتر بوده و وزن آن معادل با 164 گرم است. قرار شده که این محصول از نظر تنوع رنگی نیز در سه رنگ طلایی، خاکستری و نقره‌ای عرضه شود. به طور کلی گوشی هوشمند ردمی نوت 3 شیائومی محصولی بهره‌مند از صفحه نمایش بزرگ، تراشه‌ی قدرتمند و باتری مناسب به شمار می‌رود.

2

ردمی نوت 3 شیائومی همچنین از نظر قیمت نیز یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است. نسخه‌ی مجهز به رم 2 گیگابابتی و حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی این محصول قیمتی معادل با 140 دلار را به همراه دارد و نسخه‌ی مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابابتی آن نیز قیمتی برابر با 170 دلار را به خود اختصاص می‌دهد.

ارسال نظر