دعوتنامه شیائومی برای معرفی گوشی می 5 ارائه شد

کمپانی شیائومی دعوتنامه‌های اختصاصی خود به منظور شرکت در مراسم رونمایی از گوشی هوشمند می 5 (Xiaomi Mi 5) را منتشر می‌کند.

دعوتنامه شیائومی برای معرفی گوشی می 5 ارائه شد

شیائومی از جمله برندهای چینی تولید کننده گوشی است که طی چند سال اخیر و به ویژه در سال 2015 پیشرفتی شایان ملاحظه داشته است. شیائومی در سال 2015 بیش از 70 میلیون نسخه گوشی هوشمند را در بازارهای مختلف عرضه کرد. جالب است بدانید که این شرکت در سال 2010 میلادی پایه‌گذاری شده و تمامی پیشرفت‌های حاصل آن طی این 5 سال صورت گرفته است.

همگی ما می‌دانیم که شیائومی به زودی و در جریان کنگره جهانی موبایل 2016 یا همان رویداد MWC 2016 به طور رسمی از پرچمدار جدیدش یعنی گوشی هوشمند می 5 رونمایی خواهد کرد. شیائومی پیش از این اعلام کرده که این گوشی هوشمند به طور همزمان در چین و بارسلونا معرفی می‌شود. در شیائومی علاوه بر رونمایی اختصاصی این گوشی در نمایشگاه MWC، در کشور چین نیز کنفرانسی اختصاصی برگزار کرده و از این محصول رونمایی می‌کند.

حال شاهد ارائه دعوتنامه‌های مربوط به این کنفرانس از سوی شیائومی هستیم. در این دعوتنامه به زور بیست و چهرم ماه فوریه و ساعت 11:30 به وقت هندوستان اشاره مستقیمی شده است. در دعوتنامه‌های شیائومی عدد 5 به وضوح حک شده که مطمئنا مربوط به نام پرچمدار جدید این برند یعنی می 5 است. پیش از این شیائومی به طور رسمی تایید کرده که این گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را ارائه می‌کند و از اتصال NFC پشتیبانی به عمل می‌آورد. همچنین تایید شده که شیائومی می 5 از صفحه نمایشی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ دی بهره‌مند می‌شود و خبری از تجهیز آن به صفحه نمایش QHD نخواهد بود.

2

به گزارش کلیک، احتمالا پرچمدار جدید شیائومی از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی می‌شود. دوربین اصلی این محصول از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نمونه تصاویر ضبط شده توسط سنسور دوربین اصلی این گوشی طی مقاله‌ای اختصاصی خدمت شما عزیزان ارائه شده بود. در آن تصاویر کیفیت عکسبرداری بالای دوربین اصلی گوشی می 5 شیائومی به وضوح قابل مشاهده بود. انتظار داریم که این گوشی هوشمند به طور پیش فرض از سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره‌مند شده و رابط کاربری اختصاصی MIUI 7 شیائومی نیز در کنار آن نصب و راه‌اندازی شود. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول ارائه نشده، اما بدون تردید در آینده نزدیک شاهد انتشار تمامی مشخصات رسمی این گوشی خواهیم بود.

3

منبع: androidheadlines

ارسال نظر