اولین ساعت هوشمند شیائومی و نسخه جدید دستبند فیتنس آن به زودی معرفی می‌شوند

بنا به تازه‌ترین اطلاعات به دست آمده، کمپانی شیائومی طی چند ماه آینده رسما از ساعت هوشمند و دستبند فیتنس جدید و اختصاصی برند خود رونمایی خواهد کرد.

اولین ساعت هوشمند شیائومی و نسخه جدید دستبند فیتنس آن به زودی معرفی می‌شوند

کمپانی شیائومی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده گوشی و لوازم دیجیتال چینی محسوب می‌شود که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های شایان ملاحظه‌ای داشته است. اصلی‌ترین محور فعالیت‌های این شرکت که ما بیشتر آن را می‌شناسیم مربوط به طراحی،تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند است. اما شیائومی در زمینه‌های دیگری همچون طراحی و تولید تلویزیون‌های هوشمند، تبلت، دستبند هوشمند و ... نیز فعالیت دارد. شیائومی در گذشته دو دستبند هوشمند Mi Band و Mi Band 1S را معرفی کرده بود، اما این دو محصول به طور مستقیم توسط خود شیائومی تولید نمی‌شدند و توسط شرکتی دیگر با نام Huami تولید شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که نسل جدیدی از دستبند هوشمند و همچنین ساعت هوشمند برند شیائومی در راه است!

به گزارش کلیک، ساعاتی پیش مدیر عامل کمپانی Huami به طور رسمی در بیانیه‌ای عنوان کرده که شیائومی ظرف دو ماه آینده به طور رسمی از نسخه جدید دستبند فیتنس و هوشمند خود رونمایی می‌کند و ظاهرا در کنار این محصول شاهد معرفی ساعت هوشمند اختصاصی برند شیائومی نیز خواهیم بود. وی همچنین مدعی شده که نسخه بعدی دستبند شیائومی با نام Mi Band معرفی نمی‌شود و واژه Mi از نام این محصول حذف خواهد شد. با این وجود مشخص نیست که دقیقا این دستبند با چه نامی رونمایی می‌شود.

پیش بینی شده که نسخه جدید دستبند فیتنس و هوشمند کمپانی شیائومی از صفحه نمایشی کوچک هم بهره‌مند شود. همچنین مدیر عامل شرکت Huami اعلام کرده که ساعت هوشمند جدید و اختصاصی شیائومی هم از صفحه نمایشی بزرگ‌تر در مقایسه با نمایشگر دستبند جدید این شرکت بهره‌مند می‌شود. سبک طراحی این ساعت اسپرت بوده و قابلیت‌هایی همچون ردیابی سلامت جسمانی و ... کاربر را به همراه خواهد داشت. مدیر عامل شرکت Huami اشاره‌ای به سیستم عامل به کار گرفته شده در ساعت هوشمند کمپانی شیائومی نداشته، اما پیش بینی می‌کنیم که شیائومی این ساعت را به سیستم عاملی اختصاصی و منحصر به فرد برند خود مجهز کند. این ساعت هوشمند در واقع اولین ساعت هوشمند کمپانی شیائومی خواهد بود و احتمالا با قیمتی مقرون به صرفه و رقابتی روانه بازار می‌شود.

متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در رابطه با این دو محصول ارائه نشده و فراموش نکنیم که اطلاعات فوق هم از سوی خود برند شیائومی منتشر نشده‌اند. با این وجود مدت‎‌هاست که انتظار عرضه یک ساعت هوشمند از سوی شیائومی را داریم و رونمایی از این ساعت در سال ۲۰۱۶ چندان هم دور از انتظار محسوب نمی‌شود. به نظر شما آیا ظرف دو ماه آینده می‌توانیم شاهد معرفی رسمی این ساعت هوشمند و همچنین نسخه جدید دستبند فیتنس کمپانی شیائومی باشیم؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر