شیائومی X1 را به جای Redmi Pro 2 عرضه می‌کند

کلیک – بر اساس آخرین خبر های منتشر شده، شرکت شیائومی پروژه عرضه گوشی هوشمند Redmi Pro 2 را لغو کرده و به جای این گوشی هوشمند، شیائومی X1 را به بازار عرضه می کند.

شیائومی X1 را به جای Redmi Pro 2 عرضه می‌کند

خبر های لو رفته از کمپانی شیائومی در رابطه با لغو شدن پروژه گوشی هوشمند Redmi Pro 2 خبر می دهد. شیائومی هنوز به صورت رسمی این خبر را تائید نکرده است. شرکت شیائومی جایگزینی را برای Redmi Pro 2 در نظر گرفته است که نام این گوشی هوشمند شیائومی X1 است.

گوشی هوشمند شیائومی X1 به‌جای شیائومی Redmi Pro 2 عرضه می‌شود

مشخصات درز کرده شیائومی X1 عبارتند از: صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰، پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، دوربین دوگانه اصلی با سنسور های سونی IMX362 و IMX386، اسکنر اثر انگشت. در عکس های لو رفته عکسی از قاب شیائومی X1 دیده می شود. در شیائومی X1 جک سه میلیمتری هدفون حفظ خواهد شد. قیمت ارائه شده برای شیائومی X1 با ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت،۲۹۴ دلار، و شیائومی X1 با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۳۶۸ دلار عرضه می شود. شیائومی X1 اواخر ژوئیه عرضه می شود، در واقع X1 را می توان همان Redmi Pro 2 که شرکت شیائومی تنها نام آن را عوض کرده است، خبر های ارائه شده خبر های درز کرده بود و باید دید شرکت شیائومی در روزهای آینده این موضوع را تائید خواهد کرد.

ارسال نظر