می بند 5 شیائومی در نسخه جهانی خود NFC نخواهد داشت

رسانه کلیک - دستبند هوشمند می بند 5 شیائومی که نسخه جهانی آن، فردا در رویداد رونمایی شیائومی معرفی خواهد شد، به احتمال زیاد NFC نخواهد داشت.

می بند 5 شیائومی در نسخه جهانی خود NFC نخواهد داشت

شرکت شیائومی قصد دارد تا در روز ۱۵ جولای (یعنی فردا ۲۵ تیر) از محصولات جدید اکوسیستم خود در یک رویداد جهانی رونمایی کند. یکی از این محصولات، دستبند هوشمند می بند 5 است.

وب‌سایت پرتغالی Techbit در بررسی این محصول ذکر کرده است که متاسفانه نسخه جهانی این محصول، NFC ندارد. این دستبند جدید صفحه نمایشگری بزرگ‌تر از مدل قبلی خود یعنی می بند 4 که سال گذشته عرضه دارد. همچنین حرکت‌های ورزشی بیشتر، فعالیت‌های فیزیکی جدید به آن اضافه شده است و شارژر این دستگاه به‌طور کلی تغییر کرده است و مغناطیسی است.

دستبند هوشمند می بند 5 نیز با میان‌برهای جدیدی همراه است که کاربر می‌تواند بر اساس سلیقه خود آن‌ها را تنظیم کند. برای مثال این دستبند می‌تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای دوربین گوشی هوشمند شما عمل کند و به شما کمک کند تا ویدیوهای تیک‌تاک خود را با زحمت کمتری ضبط کنید. همچنین ویژگی‌های جدیدی برای بررسی الگوی نفس کشیدن شما ب این دستبند هوشمند اضافه شده است.

هنوز قیمت این دستبند هوشمند اعلام نشده است و باید منتظر باشیم؛ اما با توجه به قیمت می بند 4 می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت این دستبند تقریبا ۳۰ یورو خواهد بود.

ارسال نظر