نسخه ویندوزی تبلت Mi Pad 2 شیائومی 26 فوریه معرفی می‌شود

کمپانی شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که نسخه ویندوزی تبلت Mi Pad 2 این شرکت در روز بیست و ششم ماه فوریه معرفی می‌شود. با کلیک همراه باشید.

نسخه ویندوزی تبلت Mi Pad 2 شیائومی 26 فوریه معرفی می‌شود

کمپانی شیائومی که عملکرد فوق‌العاده‌ جالب توجه‎ای در سال 2015 داشته، در ماه نوامبر سال پیش رسما اعلام کرد که نسخه‌ای مجزا از تبلت Mi Pad 2 را با بهره‌گیری از سیستم عامل ویندوز روانه بازار می‌کند. اما شیائومی به زمان دقیق رونمایی و عرضه این نسخه از تبلت پرطرفدار Mi Pad 2 خود اشاره‌ای نکرده بود.

اما ساعاتی پیش این کمپانی به طور رسمی اعلام کرد که نسخه مجهز به ویندوز 10 این تبلت در روز بیست و ششم ماه فوریه یعنی چیزی در حدود یک ماه دیگر رسما معرفی می‌شود. تبلت می پد 2 شیائومی از صفحه نمایشی 7.9 اینچی با وضوح تصویر 1536 در 2048 پیکسل بهره‌مند است و ضخامت بدنه آن 7 میلیمتر اندازه‌گیری شده است. سیستم روی چیپ (SoC) به کار گرفته شده در این تبلت تراشه Atom X5-Z8500 کمپانی اینل با پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و فرکانس کاری 2.24 گیگاهرتز خواهد بود. نسخه مجهز به ویندوز 10 این تبلت از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش فرض 64 گیگابایتی نیز بهره‌مند می‌شود. متاسفانه این تبلت از حافظه جانبی و رم میکرو اس‌دی (Micro SD) پشتیبانی به عمل نمی‌آورد.

دوربین اصلی و سلفی تبلت می پد 2 شیائومی هم به ترتیب از سنسورهایی 8 و 5 مگاپیکسلی تشکیل شده و دستگاه از قابلیت اتصال وای‌فای Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی به عمل می‌آورد. این محصول همچنین به پورت اتصال USB-C مجهز است و باتری به کار گرفته شده در آن ظرفیت 6190 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند.

بنا به اطلاعات رسمی به دست آمده، شیائومی قصد دارد که نسخه ویندوزی تبلت می پد 2 خود را با قیمت 200 دلار عرضه کند. این موضوع در حالی است که نسخه اندرویدی و بهره‌مند از حافظه داخلی 64 گیگبایتی این محصول هم با قیمت مشابه به بازار عرضه شده است.

منبع: gsmarena

ارسال نظر