شیائومی هم یک گوشی قدرتمند و مجهز به نمایشگری کوچک را عرضه می‌کند

ظاهرا شیائومی هم به مانند اپل قصد دارد که یک گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی و سیستم روی چیپ (SoC) قدرتمند و ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام را معرفی کند.

شیائومی هم یک گوشی قدرتمند و مجهز به نمایشگری کوچک را عرضه می‌کند

همانطور که می‌دانید کمپانی اپل هفته گذشته به طور رسمی از آیفون ۴ اینچی و جدید خود با نام اختصاصی آیفون SE رونمایی کرد. این آیفون از نظر ظاهری و اندازه کاملا مشابه با آیفون ۵S اپل طراحی شده و از نظر سخت افراری محصولی کاملا به روز محسوب می‌شود. بنابراین آیفون SE اپل یک آیفون کوچک و فوق‌العاده قدرتمند است.

طبق گزارش منبع CNBC هم اکنون بیش از ۳٫۴ میلیون نفر در کشور چین به منظور خرید آیفون SE ثبت نام به عمل آورده و اقدام به پیش سفارش آن کرده‌اند. بنابراین کاملا مشخص است که استقبال کاربران از این آیفون ۴ اینچی خوب و قابل قبول خواهد بود. حال شیائومی که از برندهای چینی و شناخته شده تولید کننده گوشی محسوب می‌شود قصد دارد که در اقدامی مشابه یک گوشی هوشمند قدرتمند و مجهز به صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی را روانه بازار کند و بدین صورت در بازارهای داخلی کشور چیپ رقیبی جدی برای آیفون SE را عرضه نماید.

۱

به گزارش کلیک، عرضه گوشی هوشمند کوچک و قدرتمند کمپانی شیائومی از ماه ژوئن آغاز می‌شود و دستگاه از سیستم روی چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام و رمی ۳ گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. گفته شده که دوربین اصلی این گوشی از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و حافظه داخلی دستگاه به طور پیش فرض ظرفیت ۳۲ گیگابایتی را ارائه می‌کند. همچنین شیائومی این محصول را به اسکنر اثر انگشت کاربر مجهز خواهد کرد. بنا به گزارشات به دست آمده احتمالا این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۴٫۳ اینچی با قیمتی در حدود ۲۷۵ دلار روانه بازار می‌شود و بدون تردید می‌تواند رقیبی جدی برای آیفون SE اپل باشد.

منبع: gsmarena

ارسال نظر