لپ‌تاپ‌های شیائومی به زودی از ماه آوریل روانه‌ی بازار می‌شوند

کمپانی شیائومی که طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های فوق‌العاده چشمگیری داشته، در اصل یک شرکت چینی طراح و تولید کننده‌ی گوشی هوشمند هوشمند است.

لپ‌تاپ‌های شیائومی به زودی از ماه آوریل روانه‌ی بازار می‌شوند

به گزارش کلیک،این کمپانی در طول سال از گوشی‌های هوشمند بسیار متعدد و متنوعی رونمایی می‌کند. شیائومی علاوه بر فعالیت در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند، به تولید تلویزیون‌ها، تبلت‌ها، دستبندهای فیتنس و سلامت و سایر گجت‌های هوشمند نیز می‌پردازد، اما بر اساس تازه‌ترین خبرهای رسمی به دست آمده ظاهرا این شرکت چینی قصد دارد به طور گسترده‌ و جدی وارد عرصه‌ی تولید لپ‌تاپ‌ها نیز شود.
کمپانی تایوانی اینونتک (Inventec) به تازگی اعلام کرده که قرار است با شرکت شیائومی وارد یک همکاری گسترده شده و نهایتا لپ‌تاپ‌های با مارک این برند را تولید نماید. قرار شده که تولید این لپ‌تاپ‌های شیائومی از ماه ژانویه‌ی سال 2016 آغاز شود. طبق گزارش سایت DigiTimes، کمپانی اینونتک لپ‌تاپ‌های جدید و 12.5 اینچی مارک شیائومی را در کارخانه‌ی شانگهای خود برای این شرکت چینی تولید می‌کند و عرضه‌ی رسمی این لپ‌تاپ‌ها از ماه آوریل سال 2016 آغاز می‌شود.
گزارشات به دست آمده حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد اولین سری از لپ‌تاپ‌های خود را از نظر صفحه نمایش در دو نسخه‌ی 12.5 و 13.3 اینچی تولید کند. در این راستا علاوه بر شرکت اینونتک، کمپانی کمپال الکترونیک (Compal Electronics) نیز با شیائومی همکاری خواهد داشت. گفته شده که هر دو نسخه از لپ‌تاپ‌های اختصاصی شیائومی به طور همزمان و در ماه آوریل روانه‌ی بازار می‌شوند، اما عرضه‌ی نسخه‌ی 12.5 اینچی این محصول چند روز زودتر انجام خواهد شد. گزارشات به دست آمده حاکی از آن است که لپ‌تاپ 12.5 اینچی شیائومی از نظر ظاهر و برخی جنبه‌های طراحی بسیار شبیه به مک‌بوک ایر اپل خواهد بود و قیمت آن در حدود 470 دلار در نظر گرفته می‌شود. اغلب قطعات سخت افزاری لپ‌تاپ‌های شیائومی هم توسط سایر شرکت‌های چینی تامین کننده‌ی این قطعات ارائه خواهد شد.

1-Xiaomi Laptop
کمپانی شیائومی در سال 2014 میلادی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به ثبت رساند و در سال 2015 نیز به این روند ادامه داد. فروش محصولات شیائومی و به ویژه گوشی‌های هوشمند باکیفیت و مقرون به صرفه‌ی آن در سال جاری چشمگیر بوده است. مطمئنا شیائومی قصد دارد که این روند صعودی خود را همچنان حفظ کرده و حتی آن را بهبود بخشد، از اینرو سال 2016 میلادی نقش حیاتی در بهبود درآمدها و فروش محصولات این شرکت چینی ایفا می‌کند. در این راستا ورود شیائومی به عرصه‌ی تولید لپ‌تاپ‌ها می‌تواند به نوعی منجر به افزایش درآمدهای این شرکت شود. البته باید در نظر داشته باشیم که لپ‌تاپ‌های شیائومی حتما می‌بایست کیفیت ساخت مناسبی را به همراه داشته باشند تا بتوانند با سایر محصولات مشابه رقابت کنند. البته بعید به نظر می‌رسد که شیائومی محصولی با کیفیت پایین را روانه‌ی بازار نماید، چرا که تجربه و پیش زمینه‌ی این کمپانی نشان داده که همواره محصولات آن از نظر کیفیت محصولاتی کاملا تضمین شده محسوب می‌شوند. طبق گزارشات اخیر به دست آمدهف ظاهرا شرکت شیائومی قصد دارد که در سال 2016 فعالیت‌های متمرکزتری را در بازارهای ایالات متحده انجام داده و نهایتا میزان فروش محصولات خود را در این بخش با افزایش مواجه سازد. عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ی این شرکت در بازارهای ایالات متحده نیز می‌تواند اقدامی در راستای تحقق یافتن همین موضوع باشد. نظر شما در رابطه با کمپانی شیائومی و برنامه‌ریزی‌های این شرکت به منظور ورود به صنعت لپ‌تاپ‌ها چگونه است؟

منبع: androidheadlines

ارسال نظر