می بند 4 شیائومی پر‌فروش‌ترین دستبند هوشمند در دنیا است

رسانه کلیک - می بند 4 شیائومی یکی از پرفروش‌ترین دستبندهای هوشمند دنیا است که تعداد یک میلیون از این دستبند تنها در ۸ روز فروخته شده است. 

می بند 4 شیائومی پر‌فروش‌ترین دستبند هوشمند در دنیا است

شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ ۱۵ جولای، نسخه جهانی می بند 5 خود را به بازار عرضه کند. این دستبند جدید رقیب سرسختی دارد و برای اینکه جای مدل قبلی خود، یعنی می بند ۴ شیائومی را بگیرد باید مسیر طولانی را طی کند. زیرا طبق گزارش‌های Canalys، می بند 4 شیائومی پرفروش‌ترین دستبند هوشمند در سراسر دنیا و در بازه زمانی سومین فصل ۲۰۱۹ تا اولین فصل ۲۰۲۰ بوده است.

می بند 2 شیائومی که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد نیز یکی از مدل‌های پر‌فروش بود. یک میلیون عدد از اولین می بند شیائومی در ۹ ماه فروخته شد. همین تعداد می بند 2 تنها در سه ماه و همین تعداد می بند 3 در ۱۷ ماه فروخته شدند. فقط می بند 4 است که یک میلیون عدد از آن تنها در ۸ روز فروخته شده است.

با توجه به بهبود طراحی می بند 5 و ویژگی‌هایی که به آن اضافه شه است؛‌ هیچ شکی وجود ندارد کاین مدل نیز یکی از پرفروش‌ترین دستبندهای هوشمند خواهد شد. شرکت شیائومی در حال جشن گرفتن به مناسبت فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه پوشیدنی هوشمند است.

ارسال نظر