اعلام مشخصات گوشی Xperia XZ Premium قبل از رونمایی

سونی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود از چهار گوشی جدید خود رونمایی می کند و مشخصات رسمی، زمان عرضه و قیمت آن ها را اعلام خواهد کرد. یکی از گوشی ها گوشی رده بالای XPeria XZ Premium است.

اعلام مشخصات گوشی Xperia XZ Premium قبل از رونمایی

به گزارش کلیک ، طبق اطلاعات منتشر شده توسط رندر قابل اعتماد Even Blass، ظاهرا سونی در رویداد مطبوعاتی امروز در MWC 2017 خود قصد دارد از چهار گوشی جدید رونمایی کند. یکی از این گوشی ها گوشی سونی Xperia XZ Premium است که یک گوشی رده بالا محسوب می شود.

طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی مجهز به رم ۴ گیگابایتی، اسنپدراگون ۸۲۱، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی و استاندارد IP 68 (مقاومت در برابر آب و گرد و غبار) است. همانطور که دیدید در این گوشی نیز همانند ال جی جی ۶ از پردازنده سال گذشته کوالکوم استفاده شده است؛ زیرا سامسونگ قصد دارد همه پردازنده های جدید کوالکوم یعنی پردازنده های اسنپدراگون ۸۳۵ را در گوشی گلکسی اس ۸ به خود به کار ببرد. دوربین اصلی این گوشی از قابلیت فیلم برداری با حرکت آهسته (اسلو موشن) با تعداد فریم ۹۶۰ فریم در ثانیه برخوردار است. صفحه نمایش این گوشی نیز ۵٫۵ اینچ است و دارای رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۶۰ است. یک باتری ۳۹۰۰ باتری نیز نیروی این گوشی را تأمین می کند. Xperia XZ Premium دارای اندروید ۷٫۱ است.

کنفرانس مطبوعاتی سونی امروز ساعت ۱۱ صبح آغاز می شود و سونی مشخصات رسمی، قیمت و زمان عرضه گوشی های جدید خود را در این کنفرانس اعلام خواهد کرد.

ارسال نظر